Apostrof toets werkt met geen enkel toetsenbord meer op 1 PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

84nilsvdg

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Mijn apostrof toets doet al erg lang vreemd. Ik moet hem soms paar seconde ingedrukt houden of er 20 keer op drukken voor hij wat weer geeft op het scherm. Doordat je nooit weet wanneer hij het gaat doen is een trema e gebruiken nu vrijwel onmogelijk.

Taal staat gewon op NL en instellingen op Verenigde Staten (Internationaal).

Daarop heb ik het hele toetsenbord uit elkaar gehaald en schoon gemaakt, maar zonder resultaat.

Vervolgens maar ander toetsenbord aangesloten.. maar wat schetst mijn verbazing... hij doet het weer niet.

Het eerste toetsenbord heb ik toen op een andere PC aangesloten, en daar doet hij het wel.. Het zit dus niet in de hardware, maar in de software.

Ik heb een microsoft toetsebord met extra functies. Eerste wat ik dus heb gedaan is de drivers verwijderen. Echter zonder resultaat.

Nu weet ik dat er ook een soort basis driver moet bestaan in windows of op het moederboard. Een toetsenbord werkt immers ook in Bios zonder installatie. Ik denk dat er daar iets verkeerd staat. Weet iemand of je zo iets kan aanpassen? Wat is daar voor nodig? Een bios-flash? Graag alleen onderbouwde tips hierin.. en aub niet.. dat zou ik dan maar is proberen.

Ik draai met een specialie BIOS software (2 jr oud), maar dat is de enige versie waarin ik mijn PC kan overklocken zoals ik nu heb gedaan.. Zit er dus niet op te wachten deze te moeten updaten..

Ik heb precies dezelfde fout!
Mijn apostrof werkt ook niet, zelfs niet als er een nieuw ander toetsenbord inplug werkt deze toets niet!

Heb je de oplossing al gevonden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan