Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Zo gaat het wel:Geplaatst door MrBeanstra
Ik dacht dat het wel met vervangen (ctrl+h) zou lukken, maar dat pakt ie dus niet.
Het kan blijkbaar ook anders.Geplaatst door PJH
Bij die optie van Guus is het probleem dat Excel de apostrof niet lijkt te 'zien'. Wanneer ik bijvoorbeeld 'PJH in een cel intyp, wordt daar gelijk PJH van gemaakt. Alleen wanneer ik in de cel ga staan, zie ik bovenin dat er in werkelijkheid 'PJH staat. Strange.
Geplaatst door PJH
Dank voor de reacties,
Die optie van Richard vat ik niet helemaal.
Bij die optie van Guus is het probleem dat Excel de apostrof niet lijkt te 'zien'. Wanneer ik bijvoorbeeld 'PJH in een cel intyp, wordt daar gelijk PJH van gemaakt. Alleen wanneer ik in de cel ga staan, zie ik bovenin dat er in werkelijkheid 'PJH staat. Strange.
Geplaatst door MrBeanstra
En de optie van MrBeanstra dan?![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.