App maak software voor bedrijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remi007

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2013
Hoi,
ik zou graag een app maken voor mijn bedrijf. Weet iemand een goed programma wat niet te moeilijk is maar waar je wel een mooie app mee kan maken? Ik weet dat er mogelijkheden zijn om een app te laten maken maar ik wil het graag zelf doen, als de software geld kost maakt dat niets uit.
Alvast bedankt
M.v.g Remi

Wat ik zo kan bedenken is appinventor ai2.appinventor.mit.edu
Is simpel maar met wat werk kan er wat moois uit komen.

Als je echt profi wilt gaan zul je met eclipse en android sdk moeten werken.

Hartelijk bedankt voor uw antwoord! Ik denk dat dit wel moet lukken, ik heb eclipse al eens gehad alleen ik kan niet coderen :S.
Is er ook een mogelijkheid om het eindresultaat te publiceren in de google playstore?
m.v.g Remi

Laatst bewerkt:
Gebruik even de edit knop, dubbelposten is niet toegestaan.
Ja er is een manier dit te publiceren in de play store. Zie ook uitgebreide documentatie op appinventor.mit.edu zelf.
In simpele stappen gaat het zo:
Je exporteert je app naar een apk file, dit is exact hetzelfde bestand wat eruit komt als je eclipse gebruikt. Wat je daarna moet doen is een google play ontwikkelaarslicentie aanvragen (mocht je die nog niet hebben), dit is $25 eenmalig en voor altijd. Voor die 25 dollar kun je dus je hele leven onbeperkt apps publiceren. Als je hier hulp mee wilt mag je het vragen, wees gerust ;). Hierna is het gewoon het standaard uploadproces van google.

Ik heb het bericht veranderd bedankt.
Ik snap het nu helemaal bedankt!
Nu maar kijken of ik iets van die app kan maken :).

Succes :thumb:. Ik heb in het verleden ook gewerkt met appinventor dus als er wat is kan ik je helpen haha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan