App maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

FellowJOI

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jan 2012
Hallo, ik wil graag zelf een app maken/ laten maken. Maar aangezien ik hier geen verstand van heb, vroeg ik me af of er hier mensen zijn die me graag willen helpen. Het verdienmodel is natuurlijk in overleg. Ik wil graag een app maken die de locatie van een gprs product weergeeft. Ik hoop dat iand me hiermee kan helpen of tips heeft..

GPS of GPRS? Voor beide: positie opvragen, positie invoeren op google maps. klaar :P Het maken is het probleem niet, maar je moet betalen voor de kaarten en mogelijk voor de positiegegevens. Voor de rest is alles eigenlijk kant en klaar van de schappen te pakken

Het product bestaat al en je kan via een online portal de huidige locatie van t gprs product zien. Volgens mij is het gprs, omdat het apparaatje 1x per minuut de locatie doorstuurt. Maar ik wil deze online portal in principe dan omzetten tot een app. Alleen nu is de vraag hoe?

Eigenlijk is er weinig verschil, je moet alsnog de locatie ophalen, dus er is nog altijd een verbinding nodig. Het enige verschil zou zijn dat het in een programmaatje verschijnt ipv een browser. De functionaliteit is niet wezenlijk anders

Wat dacht je van een web-app? Je kan dan deze functie makkelijker toepassen dan wanneer je gaat beginnen met een native app maken.
En dan is ie ook meteen voor alle smartphones zichtbaar.

Het kan ook met http://andromo.com.
Dat is gratis, maar veel functies zijn er nog niet.
Maar binnenkort komen er meer functies.

Groetjes, WDHBGS

Je heb nog niets om te testen, was dus ook niet de juiste sectie voor je vraag. Vraag verplaatst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan