App store openen niet mogelijk in Win10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cowgirl

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Berichten
163
Beste lezers,

Heb een probleem bij mijn buurman, hij heel windows 10 op zijn laptop. Van de week wilde hij wat foto's van zijn camera naar de computer brengen en daar is het waarschijnlijk misgegaan.
Er staan nu meerdere app's met een uitroepteken waaronder de app-store en foto's beide van microsoft, deze krijg ik dus niet meer geopend!!
Heeft iemand een idee hoe ik dit weer werkende kan krijgen???

Groetjes Cowgirl
 
Gaat er daar soms iets mis met synchroniseren van de foto's, bijvoorbeeld bij onedrive (voorheen skydrive) of zoiets.

Wilt hij een of meerdere foto's in de cloud zetten. Wat heeft hij dan gedaan.

Apps werken normaal gesproken goed. Die niet werken verwijderen en opnieuw installeren.

Bijvoorbeeld dit. skydrive.JPG

Of systeemherstel overwegen
 
Laatst bewerkt:
Heb eigenlijk geen idee wat hij heeft gedaan, zoals je al zij normaal zijn er geen problemen met Apps.
Heb zelf ook al een poging gedaan om de App store weer werkende te krijgen, maar het is nog steeds niet gelukt.
Idd is het misschien een optie om een systeemherstel te doen.

Groetjes Cowgirl
 
Heb er nog even over nagedacht, maar om enkel voor zijn foto's en de app-store een systeemherstel te doen vind ik iets te ver gaan...
We hebben afgesproken om het nog even aan te zien, hij kan zijn foto's wel openen met windowsviewer en dat zou hij voorlopig ook even doen.
Misschien dat het vanzelf opgelost wordt met een nieuwe update!!

Toch bedankt voor het meedenken :thumb:

Groetjes Cowgirl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan