App Ziggo’s go op tv

drabbe

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2012
Ik heb op mijn Google cast een app staan van ziggo go.
Als ik mijn gegevens invul kom ik in mijn persoonlijke omgeving,
Als ik een opgenomen programma wil afspelen, krijg ik de melding:
Kan alleen afspelen als verbonden met ziggo netwerk. Hoe kan ik die afspelen in mijn caravan, verbonden met Delta.

Nee kan helaas niet, kan alleen afspelen op gekoppelde device thuis (bij ons Next Mini).

Is dat de gratis Ziggo Go?
Dan kan je daar alleen voetbal mee kijken van Nederlandse clubs en die zijn er nu allemaal uit.

Ik heb die app op mijn chromebook en pc's en laptop, en ik kon dat gewoon kijken als ik elders was.
Dus is die Ziggo Pro die jij hebt een andere?

TS heeft het over een opgenomen programma...

De vraag even stellen aan de Ziggo helpdesk.

Werkt via een browser en dan pas casten, via een mobiel apparaat en alle zenders zijn ook terug te kijken, waarom je dat op zou willen nemen ontgaat mij.

Werkt via een browser en dan pas casten, via een mobiel apparaat en alle zenders zijn ook terug te kijken, waarom je dat op zou willen nemen ontgaat mij.
Wat een vreemde reactie, dat opnemen is gewoon een standaardvoorziening in Ziggo app.
Uiteindelijk wordt een stream opgestart, het wordt niet echt als bestand opgeslagen.

Dat casten is dus het probleem. De chromecast krijgt geen verbinding meer.
Daarom die app op de chromecast gebruikt. Die werkt wel, maar als ik de opnames wil afspelen, krijg ik die foutmelding

Wat een vreemde reactie, dat opnemen is gewoon een standaardvoorziening in Ziggo app.
Uiteindelijk wordt een stream opgestart, het wordt niet echt als bestand opgeslagen.
Die optie van opnemen werkt bij mij niet op de PC, dus niet vreemd....
Kan alleen als je een bepaalde mediabox hebt.

het betreft dus de chromecast met google tv.
Daar staat die app van ziggo op. Die app werkt wel, maar wanneer ik een opgenomen programma wil afspelen op de camping, krijg ik de melding dat dit niet gaat omdat ik niet afspeel via een ziggo verbinding.
Ik vermoed, dat dit dus door ziggo wordt geblokkeerd.

Dat is tcoh ook precies wat de melding zegt. Ziggo (en andere providers) kunnen hier ook niet heel veel aan doen. Een deel van dit soort zaken wordt ze opgelegd door de rechthebbenden (o.a. Disney e.d.). Deze clubs stellen eisen op het gebied van beveiliging tegen het maken van illegale kopieën.

het is dus niet mogelijk via de aap op mijn Chromecast. Bedankt voor het meedenken.

Terug
Bovenaan Onderaan