apparaarbeheer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bazar
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
In apparaatbeheer zie ik (bij toeval) dat bij overige apparaten bij multimediacontroller en multivideocontroller grote vraagtekens staan. Dat is ongetwijfeld niet goed. Ik merk er naar mijn mening niets van. Ik heb gezocht dit op te lossen maar ik kan niets vinden dat een eind aan die vraagtekens maakt. gaarne een oplossing tenzij het niet noodzakelijk. Dat verneem ik dan ook heel graag

Ten eerste: "Overige apparaten" hebben altijd een geel vraagteken in Apparaatbeheer, maar bij jou staan er dus twee apparaten bij vermeld?
Ten tweede: soms zet Windows apparaten achter een geel vraagteken, omdat er geen stuurprogramma's voor zijn gevonden. Dat hoeft niet verkeerd te zijn als er vergelijkbare apparaten in je systeem zijn opgenomen, wél met stuurprogramma's uiteraard.
Zijn bij jou onboard-audio en -videoapparaten uitgeschakeld omdat je "losse" PCI-kaarten hebt geinstalleerd? Of andersom?

Dat is moeilijk. Aub iets eenvoudiger voor mij. Ik kan wel zeggen dat ik een speakerset heb aangesloten. Maar waar dienen die dingen voor?

Als je geluid en beeld van je PC in orde zijn, hoef je er niets aan te doen. Krijg je ooit wél problemen met het geluid en je beeldscherm, stel je vraag dan opnieuw.

Alles werkt uitstekend. het was me ook niet opgevallen totdat ik (per ongeluk) apparaatbeheer bekeek. Boeing bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan