OPGELOST ! .
Hallo, Ik ben een nieuwe gebruiker van zowel Windows 8 als mijn computer.
Mijn profiel zal ik t.z.t. aanpassen.
Informatie : Sinds een maand (ongeveer) ben ik in het bezit gekomen van een Laptop, te weten :
- Acer Aspire V3- 772G
- Intel Core i7- 4702MQ 2.2GHZ (with Turbo Boost up to 3.2GHZ)
- NVIDIA GeForce GT 750 M
- 17.3 FHD Acer ComfyView LCD
- 8 GB DDR3 Mem.
- 500 GB HDD
- DVD- Super Multi DL Drive
- Acer Nplify 802.11 a/b/g/n + BT 4.0
- 6 cell Li-ion Batt.
Deze computer is tweede hands aangeschaft met garantie .
Waarom deze informatie ? .... Simpel .... Ik heb totaal geen verstand van zaken en dus hoop ik dat ik hiermee meer kans maak op een oplossing.
Mijn probleem is op dit moment :
Gebruik van USB poorten aan de linker zijde van de computer (USB 3 ? ) werken niet , terwijl de USB poorten aan de rechter zijde van de computer (USB 2)) het wel gewoon doen. Door dit probleem ben ik door een kennis in het apparaat beheer terecht gekomen.
In Apparaat beheer word onder het kopje Andere apparaten 2 meldingen gegeven ( door middel van een geel uitroepteken) bij :
PCI Simple Communications-controller & SM-buscontroller
Zoals eerder uitgelegd : Ik ben een leek ! Nieuw in de wondere wereld van computers .... en nu al gefrustreerd door de problemen en het aantal uren wat dat in beslag kan nemen.
HELP !!!
Alvast bedankt !
Gr. Ton
Hallo, Ik ben een nieuwe gebruiker van zowel Windows 8 als mijn computer.
Mijn profiel zal ik t.z.t. aanpassen.
Informatie : Sinds een maand (ongeveer) ben ik in het bezit gekomen van een Laptop, te weten :
- Acer Aspire V3- 772G
- Intel Core i7- 4702MQ 2.2GHZ (with Turbo Boost up to 3.2GHZ)
- NVIDIA GeForce GT 750 M
- 17.3 FHD Acer ComfyView LCD
- 8 GB DDR3 Mem.
- 500 GB HDD
- DVD- Super Multi DL Drive
- Acer Nplify 802.11 a/b/g/n + BT 4.0
- 6 cell Li-ion Batt.
Deze computer is tweede hands aangeschaft met garantie .
Waarom deze informatie ? .... Simpel .... Ik heb totaal geen verstand van zaken en dus hoop ik dat ik hiermee meer kans maak op een oplossing.
Mijn probleem is op dit moment :
Gebruik van USB poorten aan de linker zijde van de computer (USB 3 ? ) werken niet , terwijl de USB poorten aan de rechter zijde van de computer (USB 2)) het wel gewoon doen. Door dit probleem ben ik door een kennis in het apparaat beheer terecht gekomen.
In Apparaat beheer word onder het kopje Andere apparaten 2 meldingen gegeven ( door middel van een geel uitroepteken) bij :
PCI Simple Communications-controller & SM-buscontroller
Zoals eerder uitgelegd : Ik ben een leek ! Nieuw in de wondere wereld van computers .... en nu al gefrustreerd door de problemen en het aantal uren wat dat in beslag kan nemen.
HELP !!!
Alvast bedankt !
Gr. Ton
Laatst bewerkt: