Apparaat beheer bij win8 (upgrade -> 8.1 pro ) geeft foutmeldingen

• Onderwerp starter Onderwerp starter T0N44
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

T0N44

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2014
OPGELOST ! .

Hallo, Ik ben een nieuwe gebruiker van zowel Windows 8 als mijn computer.

Mijn profiel zal ik t.z.t. aanpassen.
Informatie : Sinds een maand (ongeveer) ben ik in het bezit gekomen van een Laptop, te weten :
- Acer Aspire V3- 772G
- Intel Core i7- 4702MQ 2.2GHZ (with Turbo Boost up to 3.2GHZ)
- NVIDIA GeForce GT 750 M
- 17.3 FHD Acer ComfyView LCD
- 8 GB DDR3 Mem.
- 500 GB HDD
- DVD- Super Multi DL Drive
- Acer Nplify 802.11 a/b/g/n + BT 4.0
- 6 cell Li-ion Batt.
Deze computer is tweede hands aangeschaft met garantie .

Waarom deze informatie ? .... Simpel .... Ik heb totaal geen verstand van zaken en dus hoop ik dat ik hiermee meer kans maak op een oplossing.

Mijn probleem is op dit moment :
Gebruik van USB poorten aan de linker zijde van de computer (USB 3 ? ) werken niet , terwijl de USB poorten aan de rechter zijde van de computer (USB 2)) het wel gewoon doen. Door dit probleem ben ik door een kennis in het apparaat beheer terecht gekomen.

In Apparaat beheer word onder het kopje Andere apparaten 2 meldingen gegeven ( door middel van een geel uitroepteken) bij :
PCI Simple Communications-controller & SM-buscontroller

Zoals eerder uitgelegd : Ik ben een leek ! Nieuw in de wondere wereld van computers .... en nu al gefrustreerd door de problemen en het aantal uren wat dat in beslag kan nemen.
HELP !!!
Alvast bedankt !
Gr. Ton

Laatst bewerkt:
Hoi TON44
Welkom op Helpmij.nl :)
Ik heb je vraag verplaatst van Win 8 naar deze sectie omdat het niet zozeer met het OS te maken heeft.
Succes hier op het forum en met je vraag. :thumb:

Dit apparaat dus.
Download, pak uit en installeer daarvan de Chipset-driver en daarna de Audio driver.

Tijs.

Bijna....

Hi, Tijs & Mod.

ik heb je instructies opgevolgd. Was een hoop ellende ivm de versie keuze ( 8.0 of 8.1) . Helaas heeft het nog niet tot het gewenste resultaat geleid.
Wel is de melding van de busmelding weg , helaas nog niet van de PCI SIMPLE COMMUNICATIONS-CONTROLLER.

Help deel II ? ;)

Dubbelklikken in Apparatbeheer, tabblad Details, kies Hardware-IDs uit het keuzememu en Google op de hardware id die verschijnt om te achterhalen wat het is.

Tijs.

Hi, bedankt voor de poging tot het ontwikkelen van mijn persoon, ik heb het anders op weten te lossen....
De hele bende opnieuw installen na het herstellen van het systeem.

bedankt voor de moeite .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan