apparaat beheer laat geen installatie meer toe

Status
Niet open voor verdere reacties.

TAL

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2002
Berichten
51
Mijn PC heeft een vreemd probleem.
Ik verwisselde mijn ethernetkaart voor een snellere. Wat bleek: de drivers kunnen niet goed worden geinstalleerd. m.a.w in apparaatbeheer blijft een geel uitroepteken hangen.
Laatste drivers via andere computer gedownload en wilde deze via een stick installeren.
Ook de stick wordt niet herkend, dus maar de USB-controllers opnieuw geinstalleerd. Resultaat de USB controllers zijn nu ook voorzien van geel uitroepteken in apparaatbeheer.
in msconfig alles uitgezet

Wie weet wat er mis is ??
 
In apparaatbeheer alle (uitroepteken) apparaten de-installeren (installatie ongedaan maken) en pc opnieuw opstarten. Voordien de netwerkkaart drivers in een mapje plaatsen. De USB controllers worden bij een hernieuwde opstart automatisch weer "opgepikt". V.w.b. de netwerkkaartdrivers............ duimen.
 
Je ziet wel dat ze na herstart worden "opgepikt" maar de drivers worden niet goed geinstalleerd, dus alle apparaten die opnieuw worden geinstalleerd krijgen een geel uitroepteken !!
Het llijkt er dus op dat er een blokkering zit.
Maar wat ?
En waar ?
 
Heb je de moederbord driver CD er als een bijgepakt?

En ik mag hopen dat je in MSconfig alles weer aan hebt gezet, anders zal het nooit gaan lukken............
 
Ik heb de driver.cab vervangen en ook via CD geprobeerd.
 
Tja............. dan wordt het even wat koffiedik kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan