Apparaat kan geen verbinding maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerard1938

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2008
Bij het opstarten hoor ik het geluid m.b.t. onderwerp.
Maar welk apparaat is dat nu ?
Iedereen fijne Kerstdagen, gezellige jaarwissel en vooral een gezond 2014,
Gerard

Wellicht een apparaat dat nu niet werkt? ;)

Ik heb dat ook wel eens gehad. Bij mij bleek de videokaart driver raar te doen. Daar zat ook een driver bij voor het geluid over de HDMI-aansluiting (daar zat niets op aangesloten). Toch bij het opstarten hoorde ik dat ook en deed het opstartgeluid het niet. Ook in het Windows Logboek zag ik allemaal errors m.b.t. die driver. Na de videodriver te hebben geupdatet, werkte alles weer.

Dus ik adviseer je je drivers te updaten:thumb:. Btw nog fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar:P.

Edmoor & Bassie,
Ja, hoogstwaarschijnlijk de geluidsinstelling. Ik heb een geïntegreerde geluidsfunctie en al diverse keren wil Mevrouw Ati (de dame die mijn grafische kaart onder beheer heeft)
zich ook bemoeien met de toeters en bellen. Als ik akkoord ga krijg ik een menu waar ze bij radio en tv jaloers op zijn. Alleen.... als ik het activeer dan doen die testgeluiden het niet, maar (veel beroerder) het speakertje op mijn taakbalk is ook dood. Alleen als ik alle 'High Definition' zooi in Apparaatbeheer er dan weer uit schop is het geluid terug.
Denk dus idd dat jullie gelijk hebben en me van die 'plonk' maar niks aantrek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan