Apparaat of toepassing uitgeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

bijtje

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2003
Berichten
101
Hallo,

Ik was zo stom om easy creator op mijn compie te zetten terwijl Nero er al op stond. Sindsdien krijg ik steeds een foutmelding dat er iets is uitgeschakeld. Als ik dit wegklik doet alles het gewoon (zo lijkt het), maar ik wil graag van deze melding af, maar weet niet waar ik het moet zoeken.

Het gaat om de fout melding op deze site, heb gedaan wat daar staat, maar alles was al weg.

http://support.microsoft.com/?kbid=315345

Wie kan me helpen???
 
Het gaat om de fout melding op deze site, heb gedaan wat daar staat, maar alles was al weg.
Bedoel je hiermee dat je ook alles in het register hebt opgeschoond?

Staat er misschien in apparaatbeheer nog iets van EcdC?
Kijk eens bij SCSI - en Raid controllers
 
Geplaatst door Elisa
Het gaat om de fout melding op deze site, heb gedaan wat daar staat, maar alles was al weg.
Bedoel je hiermee dat je ook alles in het register hebt opgeschoond?

Staat er misschien in apparaatbeheer nog iets van EcdC?
Kijk eens bij SCSI - en Raid controllers
Hoi hoi,
Al die bestandjes die je moest verwijderen in hkey-local... waren al weg.
Dus daar kan het niet aan liggen.
In apparaatbeheer staat niks raars....

Stomme vraag maar waar moet ik scsi en raidcontrollers zoeken???
 
In apparaatbeheer onder SCSI-enz controllers. (Bijna onderaan)
 
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie dat er niet tussen staan.... :confused:
 
Dat is ook goed :D Dan kan dat je in ieder geval niet dwars zitten.

Misschien kun je het beste nog een keer ECDC installeren en via software weer verwijderen. Zo kom je soms wel van een error af.
 
Heb de cd-rom van ECDC hier niet bij de hand nu, wordt dus later in de week nog een keer proberen. Alvast bedankt voor de moeite en je hoort het nog van me... :thumb:
 
Da's goed. Ik hoop wel dat ik er ben voor je. Binnenkort vakantie. Maar.......er zijn genoeg mensen die je verder kunnen helpen.
 
Wat ik me nog zit af te vragen... Heeft het zin om Nero eraf te gooien en opnieuw te installeren???
 
Kun je proberen. Misschien schakelt deze nou net weer in wat nodig is. Volgens mij heeft het met die SCSI te maken.
 
Nero eraf gehaald en opnieuw erop gezet. En ECDC erop nieuwe opgezet en verwijderd. heeft allebei niet geholpen!!! Iemand nog een idee???? :confused:
 
Heb je nog een keer in apparaatbeheer gekeken of daar een driver uitgeschakeld is?
 
Zou je eens in het foutenlogboek kunnen kijken?
Start/Config.scherm/Systeembeheer/computer beheer/services.
Staat daar bij toepassingen of systeem misschien iets van het moment dat je opstart?
 
Er staat een hele waslijst met foutmeldingen. Oa deze in systeem:
Het stuurprogramma heeft een controllerfout gevonden in \Device\Harddisk6\D.

Deze fout komt regelmatig terug staat onder bron: disk, dacht dat dit er iets mee te maken kan hebben??!!
 
Heb je nu, terwijl Nero er weer opstaat wel in apparaatbeheer die SCSI controller gevonden?

Heb je misschien in je kast gezeten en kan er iets los gegaan zijn?
 
Hoi hoi,

Ik heb de compie opnieuw opgestart en meteen weer in het logboek gekeken.

Er staat het laden van het stuurprogramma Cdr4vsd.SYS is geblokkeerd. :confused:
 
Dus toch van Easy CD Creator!
Dan zul je toch heel goed moeten kijken in apaaraatbeheer. En aldaar dat stuurprogramma moeten verwijderen.
Als een stuurprogramma geblokt wordt staat er altijd een rood kruisje doorheen. Daar kun je het ook verwijderen.
Kijk ook nog even in msconfig of je wat ziet ivm Easy Cd Creator.

En ga
HIER nog even te rade.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan