Apparaat start niet (code 10)

Status
Niet open voor verdere reacties.

woutah84

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2006
De titel vermeldt de fout die ik krijg in apparaatbeheer... Als oplossing zegt men het apparaat uit de lijst te verwijderen en opnieuw te installeren met de nieuwste drivers. Dit heb ik allemaal geprobeerd, maar toch werkt het niet... Iemand die kan helpen?

Het betreft een geforce 4 mx 420/440.... alles van drivers is up to date (chipset, windows update,...)

Gebruik eerst deze drivercleaner, en reboot, dan heb je de vga driver, dan de "nieuwe" driver installeren, ik zou zeker niet de nieuwste nemen, maar die van microsoft zelf even opzoeken, indien je geen overlay gaat gebruiken, en anders ééntje uit 2002, ofzo.

ik zal het eens proberen (is niet op mijn computer, maar op een andere oude bak)... ik betwijfel echter of dat zal lukken... die foutmelding kwam van de ene op de andere dag, zonder iets te veranderen aan drivers of software... ik vrees voor een hardware mankement...

alleszins toch bedankt voor de reactie

van een op andere dag zeg je he?

is een systeem herstel naar voor dat het begon dan niet gewoon de oplossing:thumb: ik had het met me toetsen bord van me laptop en moest de fabrieks instellingen terug zetten mischien is dat een oplossing ( maak dan wel back up van bestanden anders ben je ze kwijt software ben je ook kwijt):thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan