Apparaatbeheer Xp

• Onderwerp starter Onderwerp starter IVAN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

IVAN

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Best XP-ers,

Ik heb een week geleden XP-home edition geinstald en ook zoals voorheen met 2 gebruikers begonnen.
Nu heb ik ook serieel een card reader ( banxafe) voor het pc banking programma, soms kan de pc de cardreader vinden bij de ene gebruiker en dan weer niet met de andere...en omgekeerd, ondanks dat ik niets uitschakel of zo, ik vind het maar een raar fenomeen , heb al een keer of vijf de driver geherinstaleerd, maar geraak er maar niet aan uit...
Waar kan ik ergens zien of de reader zit aangesloten??
ook heb ik tot nu toe mijn oude printer die ook serieel moet aangesloten worden nog niet aan de praat gekregen.........

Dank U

Ivan

indien je kijkt bij configuratiescherm heb je een icoon proton internet reader (alsje banxafe wallet geinst. hebt)klik dit aan en dan zie je actieve configuratie czampc +de poort bv com1

je kan dan ook via systeem-apparaatbeheer-com poorten kijken of daar geen vraagtekens staan

Best Domi,

Bedankt voor je reactie..........

Momenteel kan ik weer terug bij beide gebruikers de banxafe reader gebruiken...... ondanks niets veranderd te hebben... heb in de config gekeken en daar staat in dat hij is aangesloten op com1 en blijkbaar zou alles moeten ok zijn, ook geen foutmeldingen in apparaatbeheer, ik wacht af hoe het nu verder verloopt..

Alvast bedankt

Ivan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan