apparaatbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
hallo

Als ik naar hardware en dan apparaatbeheer kies dan zie ik bij multi port seriele adapters onderaan een gele uitroepteken .?

ik heb het uitgezet anders ziet hij het steeds als een nieuwe hardware en kan het zelf niet installeren ? ook als ik de cd van mijn moederbord erin steek gebeurt er niks ,kan hij het niet vinden?

Wat kan dit zijn ???

ik gebruik windows xp pro

Alvast erg bedankt!!

Mikey

Heb je een al wat oudere printer aangesloten? Kijk anders even achterop je pc. Ik kan me vergissen maar volgens mij is dat zo'n stekker met van die schroefjes.
En anders verbetert iemand me wel ;)

Eigenlijk kan ik beter vragen.......wat werkt er nog niet bij je :)
Als je in app.beheer kiest voor bijwerken van het stuurprogramma en je maakt de keuze voor zelf kiezen dan laat Windows je een aantal Bedrijven en types zien. Misschien kun je daaruit iets opmaken.

hoi

Geprobeerd maar word er ook niet wijzer van ,je moet toch uit eindelijk weten wat het nou is??

mike

Jij of ik? Jij lijkt me ;) Ik kan hiervandaan alleen maar vragen en niets zien.

Je kunt in apparaatbeheer de boel stopzetten. Komt er een kruisje doorheen en zit je niet meer dwars.
Zodra je dan toch iets hebt wat niet wil werken dan weet je dus dat je bovenstaande handeling terug moet draaien en de driver moet installeren.

En als je het direct wilt weten kun je toch beter even je pc aan de achterkant bekijken. Welk snoer gaat naar wat.

hallo

Precies ,,alles doet het dus ik merk het anders vanzelf wel !!

Bedankt he !!!

Mikey

Misschien een ingebouwd modem of zo. In die hoek.
Nou ja, je merkt het nog wel een keer :p

groetjes

hoi

OOOooooo ik denk dat ik al weet wat het is maar ik weet het nog niet zeker ..ik heb namelijk een asus k8n e de luxe en er zit een internet aansluiting daarop..laatst was het zo dat ik met een installatie van een spel bezig was en opeens mijn internet aansluiting weg was , na dat, wist ik niet gelijk dat het mijn internet aansluiting die op mijn moederbord zit opgegeven had?hoe dat kan? is nog steeds een raadsel..daarna na enige tijd te *****n met internet modem en zo kwam ik erachter dat dat het dus was ,,heb ik een andere netwerkkaart erin gestopt en in bios die ene netwerk op moederbor uitgezet ,,zal dat het zijn???ik hoop het maar..

Maar goed is al laat ,,kijk morgen wel weer ..laters he !!

Mikey..:thumb: :thumb: :eek:

Welterusten Mickey! Ik ben benieuwd of dat het is.
Morgen hoor ik het wel van je.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan