Apparaatstoring?

• Onderwerp starter Onderwerp starter hond
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hond

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2004
iemand kan me vast wel helpen...
Elke keer als ik een game speel, bv. Vice City, loopt m'n hele pc vast,..

bericht na paar minuten spelen

sommige zeggen dat het me AGP-slot of een defect in me videokaart kan zijn... maar hoe kom ik daarachter?

ik heb Windows XP systeem met directx 9.0, VIAA KM400 videokaart en 448 mb RAM geheugen....

kan iemand me helpen en vertellen wat er precies aan de hand is? b.v.d.

ps, 't gebeurt niet alleen bij vice city, dus aan dat illegale kopietje kan het niet liggen....

Installeer eens de nieuwste Moederbord en videokaart drivers.

Kijk eens in apparaatbeheer (deze computer-eigenschappen- dan tabblad hardware-apparaatbeheer), zie je hier ergens gele uitroeptekens of vraagtekens staan?

Welke drivers heb ik nog nodig dan? ik heb al het bijgeleverde software geinstalleerd, daarbij nog directX 9.

En nope, ik zie geen vraag of uitroeptekens staan, helemaal nergens als ik alles langsga...

de nieuwste versie van DirectX = 9.0b. Kijk eens of je Windows Update wel up-to-date is :)

Windows Update

nah ik heb dus net DirectX 9.0b geinstalleerd, en nog even gekeken of er updates voor windows beschikbaar waren (niet dus). Raad eens.... het is er nog steeds....
Dus aan de drivers ligt het niet? Zal het misschien toch mogelijk zijn dat er een defect in me videokaart zit? of dat er iets anders teveel geheugen vraagt terwijl ik een spelletje speel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan