Apparaatstuurprogramma kan niet installeren...

Status
Niet open voor verdere reacties.

beginnershacker

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2010
Hallo,

Telkens ik m'n tablet op mijn laptop aansluit (om m'n tablet te updaten) zegt ie 'apparaatstuurprogramma kan niet worden geïnstalleerd'. Als gevolg daarvan wil ik dus m'n tablet updaten via de site (op m'n tablet), maar dat downloaden mislukt ook meteen. Mijn laptop draait op windows 7. Het komt er dus op neer dat ik mijn tablet wil updaten (Qware pro 3 7'') en er staat op de site dat ie tot 12 maart naar ICS kan.

A.u.b help me.
Grtjes

Op een andere USB poort sluiten!Vroeger gebeurde dit ook met mijn Xbox 360 controleer Wanneer ik dit voor het eerste keer aan sloot op mijn pc kom er altijd een erroo Stuurprogramma kan niet worden geïnstalleerd!
Dat kwam omdat de controleer geen genoeg stroom kreeg.Probeer het eens op een ander usb poort aan te sluiten!

Als ik nu m'n tablet aansluit (op een andere usb-poort) komt er niets meer op het scherm en hij staat ook niet bij 'computer'. Heb nu terwijl m'n tablet aangesloten is firmware update gedownload. Na downloaden verscheen deze in 'mijn documenten' maar als ik de map met download wil openen zegt 'toegang tot de gezipte map ... geweigerd. ????

zoek hier eens of de computer het tablet aantoont download zelf een driver van internet en installeer het zelf via :
Control Panel\Hardware and Sound\Devices and Printers
En hoe heet jou tablet?en model is het?

Sorry van welke bedrijf is hij nu?Sony,Microsoft...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan