AppData / local map verdwenen na verplaatsen data

Status
Niet open voor verdere reacties.

rutje1

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2006
Hallo allemaal,

In mijn computer heb ik een nieuwe SSD geplaatst en daarop opnieuw Windows 7 geinstalleerd.
De HDD waarop mijn oude windows staat heb ik daarom anders ingedeeld, voorheen C: schijf.

Ik heb alle oude data in een folder oud gestopt en de documenten naar de root van die schijf gebracht.
Nu ben ik er achter gekomen dat ik nog wat oude data uit de AppData / local folder nodig heb, maar deze map is ineens verdwenen!

AppData / LocalLow en AppData / Roaming zijn nog wel aanwezig, maar Local is verdwenen..

HDD: Windows op C:
SSD geplaatst en daarop Windows 7 opnieuw geinstalleerd.
HDD is schijf G geworden, en hierop een mapje 'Oud' aangemaakt, alle data daarheen verplaatst.
De folders mijn documenten heb ik ook in de root van G geplaatst en de locaties in de nieuwe Windows 7 hiernaar laten verwijzen.

Waar kan ik mijn map AppData / Local vinden en hoe kan deze verdwenen zijn?!

Graag jullie hulp.

Rutje1

Mhh wellicht proberen of je iets kunt vinden

Kijk ook eerst eens in Mapopties bij weergave of de map niet op verborgen staat. Zomaar idee's.

start menu, in de zoek balk typ je %appdata% en klik je op enter en dan kom je in de appdata map. Hoop ik dat dat nog kan. Succes.

AppData staat trouwens in C:\Users\je eigen username\

Laatst bewerkt:
Hi manamana,

%appdata% verwijst naar de appdata folder van mijn nieuwe windows installatie.
Die gegegeven die ik zoek staan in de oude windows installatie, naja daar zouden ze horen te staan.

Het lijkt erop of deze hele map verdwenen is maar dit kan ik niet verklaren..

Na ja horen ze te staan, maar daar staan ze niet dus zijn ze weg. Dat is dan wel vreemd. Heb je die per ongeluk ooit verwijderd.

AppData is normaal een verborgen map.

Normaal maak je die zichtbaar via ConfigScherm - Mapopties - tab Weergave - ergens onderaan in die lijst stipje verzetten, maar dat gaat dus niet meer..... of.

zoek in mapje oud. Anders vrees ik dat het toch weg is. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan