Appel beeldscherm aan Pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dallandra

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2005
Goedemorgen,
Ik wil graag een appel beeldscherm aan mijn PC hangen.
Ik heb een Dell XPS 420

Welke graphische kaart kan ik hiervoor gebruiken? Klopt het dat ik alleen moet opletten of deze een dvi aansluiting heeft of zijn er meer voorwaarden / dingen waar ik rekening mee moet houden?

Dallandra

Welk Apple beeldscherm wil je er aan koppelen? Apple heeft in de loop der jaren namelijk verschillende aansluitingen gehad voor zijn beeldschermen.
Momenteel is het Tunderbold/Displayport

Da's een goeie. Het is geen nieuwe, ik heb hem van mijn man gekregen omdat hij net een nieuwe mac heeft.

Ik kan op het scherm zelf geen gegevens vinden, maar volgens mij is hij zo'n 4 jaar oud. Flatscreen, breedbeeld, ik denk 24 inch.

Aangezien de graphische kaart van mijn pc gecrashed is lijkt het mij een goed moment om een nieuwe kaart te kopen zodat ik gelijk dat mooie beeldscherm van appel kan gaan gebruiken.

Heb je hier wat aan? Anders zal ik het straks wel aan mijn man vragen als hij thuis komt.

Volgens mijn man is het een dvi aansluiting. Kan ik dan elke kaart gebruiken die dat ondersteunt?

de nieuwe grafice kaarten hebben bijna alemaal en dvi en hdmi aansluiting kies er en en ik zal je zeggen of hij goed is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan