"Apperaat is niet geformatteerd".....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hoi,

Ik had laatst wat prob's met de pc. hdd bleek defect te zijn. zit nu een andere in, same as it was before. Maar nu plug ik mijn USB stick met dik 3 GB muziek (aardig wat voor mij).. Nu heb ik de stick een keer op school ingeplugt gewoon een XP SP2 versie. Maar nu zegt mijn pc, "Device is niet geformateerd. Wilt u het apperaat nu formatteren?"

Is hier een manier voor om langs te komen zonder te formatteren?

Groet,

Johan

gebruik de zoek functie van helpmij eens
dit is al zo vaak langs gekomen dit probleem

Zal 's kijken Bertus. meschien lukt 't, je weet maar nooit.. (ik ben een ander forum gewend waar de zoekfunctie uit staat..)

Ik heb gezocht... maar helaas.. kwam mijn eigen vraag tegen en 500 andere vragen die niks met formatteren te maken hadden..

ik zal dan toch maar gaan formatteren.. pc herkent de volume niet eens. zegt niet dat het een 4 gb stick is.. Naja.. toch bedankt voor de reactie Bertus!

Laatst bewerkt door een moderator:
even tussen door je kan better als je dat niet heb een dvd brander kopen.
een usb stick noem ik niet echt betrouwbaar medium dat zie je nu maar weer.

Ik hoop dat je nog niet geformatteerd heb, anders wordt het lastiger om de data terug te halen.
Met een programma als testdisk kun je de partitie mogelijk herstellen.
Met disk directory suite gaat dat makkelijker, maar dat is niet gratis.

Ook de stick in een andere poort of pc proberen is soms een optie.

Lukt dat ellemaal niet, dan is smart recovery een optie om de data terug te halen.

dit probleem wordt overigens nog wel eens veroozaakt door de stick uit een pc te halen, zonder de (lastige) hardware verwijderen wizard.

mvg leo

Ik hoop dat je nog niet geformatteerd heb, anders wordt het lastiger om de data terug te halen.
Met een programma als testdisk kun je de partitie mogelijk herstellen.
Met disk directory suite gaat dat makkelijker, maar dat is niet gratis.

Ook de stick in een andere poort of pc proberen is soms een optie.

Lukt dat ellemaal niet, dan is smart recovery een optie om de data terug te halen.

dit probleem wordt overigens nog wel eens veroozaakt door de stick uit een pc te halen, zonder de (lastige) hardware verwijderen wizard.

mvg leo

Ik zal eens wat proberen, en nee natuurlijk heb ik nog niet geformatteerd.

Blijkbaar.. moest mijn pc eerst de stick installeren.. wat ie dus de halfuur dat de stick erin zat blijkbaar niet gedaan heeft.. Toch.. werkt het weer,

Toch bedankt voor de hulp!

Groet,

Johan!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan