apple beeldscherm aansluiten op windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolbartman12

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Hallo,

ik heb een apple beeldscherm van mijn vader gekregen maar hij werkt niet als ik hem aansluit op mijn windows 7 ik heb zelf op internet gezocht en daar stond dat ik drivers moest installeren maar die kan ik nergens vinden. ik weet niet of het aan mijn videokaart ligt. ik moest ook eerst een adapter kopen om het beeldscherm aan te sluiten.

INFO:
computer = windows 7 home premium 32 -bit
beeldscherm = Apple Cinema Display 23 inch cinema_display.jpg
videokaart = NVIDIA GeForce 7050/ nForce 630i

het werk niet want het licht niet daar aan.
het beeldscherm moet reageren op mijn computer maar ik weet niet hoe.
maar bedankt voor de reactie mischien weet je iets anders?

ik heb zelf nog op internet gekeken maar het enege wat ik weet is dat ik een driver nodig heb ik heb geprobeert bootcamp te instaleren maar dat lukt niet hij zegt de hele tijd dat ik een andere versie moet hebben en ik heb winACD geprobeerd maar dat werkt ook niet ik weet uberhoud niet niet of mijn video kaart het beeldscherm wel trekt kan iemand me verder helpen?

dit is een hele late reactie maar het lag dus gewoon maan mijn video kaart. voor het beeldscherm zijn geen drivers nodig om hem te laten werken. ik probeerde het scherm te laten werken met een adapter maar dat werkte niet. ik heb nu een nieuwe videokaart waar het beeldscherm direct in gaat en nu doet hij het wel. bedankt voor alle reacties:thumb:.

Na deze laatste reactie gaat het topic op slot aangezien het topic meer dan 3 maanden oud is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan