Apple / MacIntosh òf Microsoft Windows/Vista?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerard69

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2002
:confused:
Beste mensen,
ik sta voor de keuze om een nieuwe PC aan te schaffen. momenteel heb ik een 3,5 jaar oude Windows XP PC.
Wie weet waar ik objectieve informatie kan verkrijgen wat ik het beste kan kopen, een Aplle of een een Windows/Vista PC..??
Of, misschien hebben jullie hier ook wel een objectieve mening over??

Hoop nader te horen!

Gerard

Het is denk ik mede voor een behoorlijk deel afhankelijk wat je met de PC wilt gaan doen...

Het is denk ik mede voor een behoorlijk deel afhankelijk wat je met de PC wilt gaan doen...

bedankt voor je antwoord,
muziek downloaden beluisteren, op dvd branden muziek, foto's, video tzt, tekstverwerking, spreadsheets, fotobewerking, emailen natuurlijk en betrouwbaar stabiel kunnen internetten, dient wel sneller te zijn de pc, gebruikersvriendelijk, behoorlijke harde schijf (heb nu 30Gb, denk aan 100Gb oid),mag iets duurder zijn de mac, minder kans op virussen, compatible met andere software, stabiel systeem, goede helpdesk, vormgeving etc....

Het is even de vraag wat je onder "compatible met andere software" verstaat.

Kies je voor een Mac dan zul je minder software aantreffen. Hoewel er altijd voor een Windows-programma wel een Mac-alternatief is.

Het "betrouwbaar stabiel kunnen internetten" is afhankelijk van je internetverbinding en heeft niets met de aanschaf van een computer te maken.

En dit topic ga ik opschonen
er zijn al meerder topics geweest over het voor en tegen van vista.
Dus alle off topic berichten zijn nu weg.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan