apple of windows?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, dus op een pc kan je gewoon Mac osx draaien? En wat voor computer zal ik dan samenstellen. En is het mogelijk voor iemand die nog op de middelbare school zit, en ouders heeft zonder verstand van computers zelf een computer te bouwen? Ook ga ik bijna niet gamen. Vooral programmas gebruiken en veel uit m'n computer halen! Als ik dan een computer ga bouwen met onderdelen van rond de 700/800 euro, kan ik dan 100% upgraden naar windows 8? Heeft het dan geen nadelen..? Slomer worden ofzo?
Want als het handig is wil ik ook wel wachten op de neiuwe Windows.

Denk het wel meestal aangezein de kwaliteit en alles omhoog gaat.
www.azerty.nl
Stel eits samen, en laat het hier weten dan kunnen de helpmij'ers ook hun mening geven ;)

met kalyway kan dat als ik het goed heb
kalyway zorgt er voor dat mac osx ook op windows pc werkt

ik raad je wel aan om de assemblage door de winkel te laten doen je kan het zelf doen maar de kans bestaat dat het mis gaat
en je hebt garantie als je de assemblage door de winkel laat doen het kost gemiddeld 40 tot 60 euro

tutorial hoe je mac osx op een windows pc kan installeren stap 1 en 2 kun je overslaan

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk wil ik toch een laptop, omdat ik nu een laptop heb en erg vaak mijn laptop verplaats. Wat is een goed computer merk? Misschien kan iemand ook wat voor mij uitzoeken van rond de 800 euro. Mag ook iets meer zijn

Het liefst zoek ik iets met een i7 onder de 1000euro. En een goed systeem waarmee je gemakkelijk photoshop en nog een zwaar programma tegelijk kan draaien.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan