Applicaties/games deselecteren zichzelf steeds.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blabla2

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Berichten
144
Hoi allemaal,

Sinds vorige week heb ik een nieuwe computer. Hier heb ik dus uiteraard windows 7 op gezet (64 bits)
Sinds dat ik service pack 1 heb geinstalleerd heb ik een probleem. Applicaties zoals google chrome deselecteren zichzelf steeds, zodat ik moet klikken om het weer te selecteren. Zeer irritant als je bijvoorbeeld aan het typen bent.
Bij games gaat het iets anders. De game minimaliseert zich om de paar minuten naar het bureaublad, waardoor ik het opnieuw moet aanklikken. Ook zeer irritant.
Ik heb al malwarebytes anti malware gedownload, maar er waren geen virussen/malware bestanden gevonden.

iemand nog enig idee?
bedankt alvast :thumb:
 
kijk eens in je iconbar: show hidden icons -> customize. Kijk in de lijst met programma's of hier iets tussen staat wat je niet wil / gebruikt. zet dit programma dan op: hide icons & notifications.

Ik heb zelf ook win7-sp1 maar dit specifieke probleem heb ik zelf in ieder geval niet.
 
Hmm nee, voor zover ik zie heeft dit het probleem niet verholpen..
Misschien via system restore terug naar het moment voor de service pack update? Heb namelijk al uren lopen googlen (Veel mensen hebben hetzelfde probleem..) en zover ik zie zou dat dan de enigste optie zijn :confused:
 
Is dit probleem opgelost en zo ja hoe? Ik heb hetzelfde probleem en ben ook al uren aan het zoeken via Google. Verlies dus steeds contact en spellen minimaliseren automatisch. Via alt enter geen verbetering.
 
@Vaakje
Welkom op Helpmij :)
Je mag zelf een nieuw topic openen, dit topic is ver over de datum, zie De forumvoorwaarden.
Succes verder met je vraag. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan