Applicaties openen niet maximaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oliviervier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2012
Hallo, ik ben nieuw hier, en meteen maar een vraag: mijn OS werkt eigenlijk prima, maar met een minpunt. Voorbeeld: als ik op een internetpagina ben (maakt niet uit welke) en ik Outlook open, kan ik Outlook enkel inkijken wanneer ik internet minimaliseer; dat geldt ook voor mappen. W7 maximaliseert het eerste blad wat je aanklikt (internet, Outlook, mappen, maakt niet uit), en als je naar een andere applicatie wil kan dat enkel als je andere openstaande applicaties minimaliseert. Ik kan de andere openstaande applicaties wel aanklikken op de taakbalk, maar als ik dan daarop klik dan openen die niet (tenzij ik de bestaande applicatie waarin ik werk minimaliseer).
Ik hoop dat ik e.e.a. duidelijk heb gemaakt!
Alvast bedankt voor jullie reacties (hoop ik).

Hallo Manamana,

sorry dat ik zo laat reageer, maar ik ben even niet in staat geweest om te reageren. Om je vraag te beantwoorden, neen, dat is niet wat ik bedoel. Even een voorbeeld: ik heb nu deze pagina openstaan, maar bv ook Word, Outlook en screamer radio. Als ik op de taakbalk screamer radio aanklik (omdat ik bv een andere internetzender wil horen) zie ik screamer radio alleen zolang als ik het beeldje op de taakbalk vasthoud. Wil ik iets ermee kunnen doen, moet ik eerst internet minimaliseren, net als Outlook en Word. Ik heb ook op internet gezocht (ik gebruik overigens Firefox), maar daar wordt verwezen naar de drivers van of de Logitec muis, of naar het touchpad; alleen heb ik daarvan de laatste drivers. Dus snap ik het niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan