sandernoteborn
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 mei 2006
Kan iemand me helpen met de volgende functie?
Application.Goto Reference:=ActiveSheet.Range("A311"), scroll:=True
Op dit moment scrollt hij naar cell A311. Ik vraag me af of ik deze funcite kan gebruiken dan dat het gedeelte Activesheet.Range kan vervangen door een losse kolom en rij macro.
In deze bovenstaande regel selecteert hij een cel (beide coordinaten). Maar kan ik hier ook 2 macro's van maken waarvan er 1 alleen naar een kolom springt en een andere alleen naar een rij navigeert?
Als ik in bovenstaande formule namelijk de A weghaal en alleen het volgende laat staan werkt het niet:
Application.Goto Reference:=ActiveSheet.Range("311"), scroll:=True
en ook andersom kan niet:
Application.Goto Reference:=ActiveSheet.Range("A"), scroll:=True
Ik neem aan dat dit komt door de functie Range. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!
Application.Goto Reference:=ActiveSheet.Range("A311"), scroll:=True
Op dit moment scrollt hij naar cell A311. Ik vraag me af of ik deze funcite kan gebruiken dan dat het gedeelte Activesheet.Range kan vervangen door een losse kolom en rij macro.
In deze bovenstaande regel selecteert hij een cel (beide coordinaten). Maar kan ik hier ook 2 macro's van maken waarvan er 1 alleen naar een kolom springt en een andere alleen naar een rij navigeert?
Als ik in bovenstaande formule namelijk de A weghaal en alleen het volgende laat staan werkt het niet:
Application.Goto Reference:=ActiveSheet.Range("311"), scroll:=True
en ook andersom kan niet:
Application.Goto Reference:=ActiveSheet.Range("A"), scroll:=True
Ik neem aan dat dit komt door de functie Range. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!