Apps sluiten W8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hoi,

Net mijn nieuwe laptop binnen met W8.
Vraagje over de apps binnen W8.
Neem bijvoorbeeld de Skype app die ik wel erg mooi vind en gebruikt heb.
Op een gegeven moment staat hij open maar dan niet geminimaliseerd in de taakbalk zoals in W7. Kan deze bijvoorbeeld wel altijd open staan?
Hoe sluit ik deze app helemaal, moet ik dan gewoon terug naar het bureaublad of wat?

Is toch allemaal net weer anders hè :o

Hallo,

Met ALT+F4 doe ik dat als het om die fullscreen skype app gaat?

Beste Terrarabo,

Je kunt het beste deze handleiding bekijken op : http://www.zdnet.nl/windows8/144578/hoe-sluit-je-apps-in-windows-8-/ Het is beetje priegelen maar hopelijk komt de servicepack beetje eerder uit, daar zit gewoon onze vertrouwde startknop weer op de bureaublad en maakt alles natuurlijk een stuk makkelijker.

P.S : Iedereen gebruikt wel meestal de ALT+ F4 methode omdat het toch iets sneller is.

Hoi beide,

Ik ga de link bekijken maar wat ik me afvraag is of ik de app gewoon op de achtergrond kan laten draaien net als " de echte" Skype !? Zo blijf ik online namelijk.....als ik alt F4 doe ben ik er namelijk weer uit.

Als je niet in de app zit linker boven hoek moet je hebben. Krijg je een balkje te zien met de apps die open staan rechtermuisknop op een schermpje bijv. skype en dan op sluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan