apps,

• Onderwerp starter Onderwerp starter mwr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
hallo mensen,

heb al ziten sneupen op het forum ,maar kom er niet uit.
dan hier de vraag:heb een ipad 3,en voorheen als je een app wou verwijderen dan hield je de app vast tot hij ging trillen en dan vasthouden en weg is ie.
nu wil ik dit vandaag nogmaals proberen,omdat ik een paar apps had die ik toch niet gebruik,doe de zelfde handeling,druk op verwijderen,maar er gebeurt niets,tot er een paar verdwijnen en even later beginnen ze weer te trillen,dus nogmaals,maar helemaal niets.
heb de ipad via de uitknop en de thuisknop herstelt,de apps staan er weer ,ga het zelfde procede nog eens herhalen,maar de zelfde kuren.
kan iemand mij hier een oplossing voor geven?

bvd MWRV,

Dag, De icoontjes kan u naar de prullenbak, die bovenaan verschijnt wanneer ze bewegen, slepen. U mag boven de prullenbak loslaten als ze onder uw vinger rood worden. Ze staan dan nog altijd in het Applicaties menu of in geval van actieve inhoud bij Widgets.

Sommige Apps zijn echter meegeleverd met de Android versie die u voor het tablet kunt downloaden of kon updaten. NY Times bijvoorbeeld. Zulke reclame applicaties van Samsung kunnen niet verwijderd worden. Het "rooten" maakt een vrij gebruik van Android wél mogelijk maar zoiets is niet echt aan te raden wegens onveiligheid van gegevens, verlies van garantie en de reële mogelijkheid dat de tablet onbruikbaar wordt.

In de Playstore kan u bovenaan kiezen voor de downloads te zien en daar opdracht geven om ze te verwijderen. In deze lijst blijven ze echter als downloadgeschiedenis staan. U kan ze van daaruit eventueel gemakkelijk weer opnieuw installeren.

Bij het Instellingen menu en het onderdeel Applicaties krijgt u een lijst te zien van alle Apps op de tablet. Ook hier kunnen de toepassingen verwijderd worden. Na het deïnstalleren zijn de pictogrammen in beide gevallen verdwenen.

apps

hallo,

je had het over de apps naar boven slepen in de prullenbak,en heb daar op zitten letten.maar dat zal ik uiteraard met de andere tips gaan proberen,en/of ik de prullenbak zie.
excuus als ik dit over het hoofd heb gezien.
ga dit doen en mijn bevindingen hier omtrent weer meldden.
eerst bedankt voor de suggesties.

bvd MWRV,

@Alfred 2: Geef je de topic-starter nu een instructie om op Android apps te verwijderen, terwijl de topic-starter een iPad 3 heeft met iOS?

Tijs.

iPad,

Hallo,
Sorry als ik verkeerd zit hoor,maar had in het begin van mijn vraag gemeld dat ik een iPad 3 heb,en dat ik hier problemen mee heb.
Als ik het al verkeerd heb,dan mijn excuses hiervoor.

BVD MWRV,

We zullen de kwestie wel niet beide verkeerd voor hebben. Ik dacht inderdaad niet aan een iPad.

Op een iPad is er geen Prullenbak waar je ze naartoe moet slepen.
Bij Instellingen > Algemeen > Gebruik, ziet u een lijst met applicaties die u daar ook verwijderen kan.

Wanneer de te verwijderen Apps open zijn dan kunt u dit zien door twee maal kort op de Home knop te drukken. In de lijst die dan onderaan verschijnt kunnen actieve toepassing worden afgesloten door vast te houden en op de rode stip te tikken.

Toepassingen die zijn meegeleverd als reclame kunnen bij geen enkele tablet verwijderd worden. Sorry voor de omhaal.

Oke

Hallo Alfred,
Zolang de dingen niet erger worden,valt dit mee.
Zal deze optie uit testen,en dan vind ik de vraag verder wel afgewikkeld.

BVD. MWRV,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan