Arabische muziek uit subwoofer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gammort

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Hey allemaal,

Ik heb een beetje een raar verschijnsel, er komt namelijk af en toe wat vermoedelijk arabische muziek uit m'n subwoofer, niet uit mijn speakers. Het komt dus uit het speakerachtige ding van mn subwoofer (niet het luchtgat).

Ik heb een logitech setje met 2 speakers en 1 sub, niet zo duur en kzie em ook niet meer in webshops dus ik weet niet hoe die heet.

Weet iemand hoe dit komt, en hoe ik dit kan voorkomen?

Alvast bedankt,

Gammort

Dat zou waarschijnlijk Radio zenders zijn die jou boxen ongewild oppikken omdat ze toevallig op dezelfde frequentie zitten

zelfde probleem

Hallo,

Ik heb het zelfde probleem.
Ik heb gereageerd zodat ik mails krijg over dit onderwerp.
Ik heb ook een logitech setje met 1 subwoofer en 2 kleinere speakers.

Hey allemaal,

Ik heb een beetje een raar verschijnsel, er komt namelijk af en toe wat vermoedelijk arabische muziek uit m'n subwoofer, niet uit mijn speakers. Het komt dus uit het speakerachtige ding van mn subwoofer (niet het luchtgat).

Ik heb een logitech setje met 2 speakers en 1 sub, niet zo duur en kzie em ook niet meer in webshops dus ik weet niet hoe die heet.

Weet iemand hoe dit komt, en hoe ik dit kan voorkomen?

Alvast bedankt,

Gammort

Ik denk het zelfde wat Wufu zegt dat het radio frequentie daar zit waar jou subwoofer staat probeer je subwoofer eens te verplaatsen en kijk of er dan nog een het zelfde uitkomt..en indien je het bonnetje nog hebt gewoon omruilen waar je het hebt gekocht en zeggen wat voor flauwekul dat allemaal is :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan