arcade-spelletjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

logjes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2010
Berichten
2
Ik kan hier nergens antwoord op vinden...

Maar ik ben member op een site, en daar speel ik vaak in de ARCADE/spelletjes.
Nu elke keer als ik een spel wil spelen maakt niet uit welke...en ik gebruik de pijltjes toetsen op mijn laptop/toetsenbord, beweegt het scherm mee...dus met pijltje: 'UP' gaat het scherm mee naar boven en met pijltje: 'DOWN' gaat het naar beneden, waardoor ik het spel ampers meer kan zien en niet of nauwelijks kan spelen...
Ook laad het spel 2 keer :confused:

Weet iemand wat dit is?
 
probeer eens een spel op deze site : http://www.3games.nl of een andere na keuze...

kijk of het aan jouw site ligt of alle game sites
normaal zijn de pijltje om te scrollen

wanneer je op een veld klikt en een spel is open ,en je klikt op start dan moeten de pijltjes
onderdeel van het spel zijn geworden...

Als je Firefox gebruikt probeer dan de control met + toets of - toets

Dat het spel dubbel opent kan door de site zelf komen of de muis moet worden gekalibreerd of je klikt gewoon te snel en klikt hem zelf dubbel open ,probeer een andere gamesite...

Is adobe geupdate ? (flash player , schockwave player enz...)

Zit er op die gamesite van je ook een optie vergroten / verkleinen o.i.d. check deze dan ook...

loop de instellingen van je browser weergave eens door...

gebruik een cleaner om je browser schoon te maken...



reset je modem...

iets anders schiet mij zo gauw niet binnen.
 
probeer eens een spel op deze site : http://www.3games.nl of een andere na keuze...

kijk of het aan jouw site ligt of alle game sites
normaal zijn de pijltje om te scrollen

wanneer je op een veld klikt en een spel is open ,en je klikt op start dan moeten de pijltjes
onderdeel van het spel zijn geworden...

Als je Firefox gebruikt probeer dan de control met + toets of - toets

Dat het spel dubbel opent kan door de site zelf komen of de muis moet worden gekalibreerd of je klikt gewoon te snel en klikt hem zelf dubbel open ,probeer een andere gamesite...

Is adobe geupdate ? (flash player , schockwave player enz...)

Zit er op die gamesite van je ook een optie vergroten / verkleinen o.i.d. check deze dan ook...

loop de instellingen van je browser weergave eens door...

gebruik een cleaner om je browser schoon te maken...



reset je modem...

iets anders schiet mij zo gauw niet binnen.
Ik heb net een willekeurig spel gespeeld op die site die jij net gegeven hebt...daar is het probleem niet, als ik dan op de pijltjes druk doet die gewoon zoals het hoort

Het is btw geen game site...maar een site over een 'persoon' waar dan ook een ARCADE section bij zit

Ik heb geen muis...gebruik gewoon de laptop toetsen.

Uh, ik heb adobe flash player 10 en schockwave player, maar ik weet niet of dat geupedate is

En waar kan je de browser weergave vinden?
 
Laatst bewerkt:
tja ...als het op een andere site wel goed werkt ...zou je haast vermoeden dat het aan die site ligt...

is misschien handiger om de site te vermelden om te testen... en de browser die je gebruikt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan