arcadyan router nat type veranderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

laurensvanvliet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 okt 2011
Berichten
4
hallo iedereen!

ik heb een kpn arcadyan arv7519 router.
ik heb op veel sites gezocht hoe ik mijn nat type van strict naar open kan veranderen.
Het is me half gelukt als ik mijn internet verbinding test staat er nat type 2 open dus. Als ik daarna black ops open staat er weer nat type strict ik snap er niks van. Daarom vraag naar een goeie tutorial met een paar screenshots hoe ik mijn nat type naar open zet. veel dank alvast!!

gr laurens van vliet
 
hallo,

Ik heb precies dezelfde router en ik heb hier eerder al precies dezelfde vraag gesteld kwam niks uit ik kom ook al tig tutorials en zo bekeken.
Het lijkt of Black Ops gewoon niet op het goede nat type wil dus ik heb het hier maar bij gelaten en volgens mij maakt het niks uit correct me if im wrong.

Groet,

Wessel
 
hallo,

Ik heb precies dezelfde router en ik heb hier eerder al precies dezelfde vraag gesteld kwam niks uit ik kom ook al tig tutorials en zo bekeken.
Het lijkt of Black Ops gewoon niet op het goede nat type wil dus ik heb het hier maar bij gelaten en volgens mij maakt het niks uit correct me if im wrong.

Groet,

Wessel


ik heb al een tutorial gezien die ik geporbeerd heb zoals ik hierboven al zei ik heb die gevolgt en toen stond er als ik mijn internet testte nat type 2 dus open
 
dus als het goed is kan ik nu op mw2 en op mw3 als die uit komt met nat type open spele alleen niet bo ??
 
maar wessel kan je me de poorten geven want ik kan ook niet op mw2 met nat type open spelen
 
http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/7259

Hier het stappenplan volgen voor wat je hebt. Het werkte voor mij wel, ik moest alleen op het einde de PS3 en de modem uitzetten. Daarna modem aan en wachten tot alle benodigde lampjes aan zijn, dan de PS3 aanzetten en het deed het. Ik had daarvoor ook steeds nat type 2 maar in de spellen zelf nat type 3 (strict). Hiermee was het opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan