archief outlook express niet te lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiwema

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2003
Berichten
123
:eek:
Beste mensen.
Ik heb in tips en truuks gelezen dat je het archief van outlook express beter op een andere schijf kunt laten wegschrijven. Ik heb het dus gewijzigd. Maar nu ben ik alles kwijt in mijn outlook express.
Hoe krijg ik het terug?

Het word nu geschreven naar schijf F: en vandaar uit kan ik het niet meer lezen.:shocked:
Ik wil het graag weer terug op mijn c schijf én in outlook express. ( dat laatste is mij het belangrijkste)

bvd voor iedere reactie.:thumb:

.mvgr
Harry
 
Misschien kun je middels het backup verhaaltje uit de bijlage je mails weer importeren.
Kijk dan even naar het stuk over Mails importeren.
 
Laatst bewerkt:
e-mail back up

ergens in een andere topic staat ook een verschrikkeloijk mooie link om je "allles" van je outlook ergens anders als back up op te slaan. Elke keer als je Outlook sluit wordt daar om gevraagd en met 1,8Gb duurt dat 13 seconden.... De moeite dik en dwars waard. Weet alleen niet meer waar het staat.

groeten,
theo
 
Paul-RT zei:
Misschien kun je middels het backup verhaaltje uit de bijlage je mails weer importeren.
Kijk dan even naar het stuk over Mails importeren.

Hallo Paul,
Het is mij nog niet gelukt om dit zoals beschreven voor elkaar te krijgen.

Ik heb nu wel van internet "dbxtract" gedownload, en via dit progje. kan ik de boel wel weer leesbaar krijgen, zij het in een andere map.

Hallo Theo ,
ik ga dit proberen op te zoeken.

bedankt

groetjes:D

Harry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan