archiefmap is ineens weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanrichz

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2004
Toen ik net Outlook Express opstartte was ineens mijn archiefmap weg. Er stonden nogal wat mailtjes in die ik wilde bewaren maar de hele map is spoorloos! Wie weet wat er is gebeurd en hoe ik mijn map (mét inhoud) terug kan krijgen.

Daarnaast komen alle mailtjes dubbel bij mij binnen,dit is niet zo erg maar misschien hebben jullie hiervoor een simpele oplossing?

Bedankt,

Sandra

Heb je al geprobeerd om via bestand/importeren de mailtjes weer terug te krijgen?
Wat het dubbel ontvangen betreft.....ben je misschien bezig geweest bij je webmail van je provider?

het lukt niet

Beste Elisa,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb gekeken bij bestand - importeren maar het lukt me niet. Als ik berichten wil importeren zegt hij: "huidige emailclient kan niet voldoen aan het berichtenverzoek". Zijn er misschien nog andere mogelijkheden. Het was een behoorlijk volle map met berichten die ik graag had willen bewaren.

Groetjes,

Sandra

Laten we eerst eens kijken of er wat met je Postvak IN en Uit aan de hand is.
Wat we nu gaan doen eventueel (maar je staat met je rug tegen de muur) is het weggooien van Postvak IN en Uit. Alle mailtjes die hierin zitten ben je dan kwijt. Ik hoop dat je een 'mapjes mens' bent.

Sluit OE af.
Zet in de verkenner/Extra/Mapopties/Weergave bijna onderaan een vinkje bij 'zichtbaar maken'.
Neem de zoekfunctie en zoek naar *.dbx.
Je vindt nu je mailtjes. Hopelijk zie je dus veel mappen.
Nu verwijder je PostvakIn.dbx en PostvakUit.dbx. Hierop slaat dus 'mapjes mens'. Als je alles in je PostvakIn/Uit hebt laten staan ben je het haasje
Sluit 'zoeken' af.
Start nu OE op en kijk of het importeren van je berichten wel gaat.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan