archiefmap Windows 7 live

Status
Niet open voor verdere reacties.

fjlv

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Berichten
28
Wie kan me vertellen waar ik de archiefmappen (dbx extensie) van Outlook express kan vinden in Windows Live mail van Windows 7 en hoe ik deze kan instellen naar een bepaalde map op bijv. de D schijf . Het importeren van deze in onder windows XP ontstane dbx bestanden vanaf een backup van in -uit-en verzonden mail is wel gelukt.

Alvast bedankt

Frithjof
 
Je zult geen dbx-bestanden vinden onder Win7.
Ook Outlook Expres niet, want beide komen daarin niet meer voor (zelfs in Vista al niet meer).
 
Zie hier

Zorg ervoor dat je de nieuwe bestandsmap al aangemaakt hebt (oftewel dat de nieuwe lokatie 'klaar is voor gebruik'). Druk op Wijzigen, en blader naar de nieuwe map waar je het hebben wilt. Waarschijnlijk moet je Windows Live Mail herstarten om de omzetting compleet te maken.

EDIT: Ik zie dat anderen ook al gereageerd hebben.

Succes,

Tijs.
 
archiefmappen Outlook express via Windows 7 mail

Je zult geen dbx-bestanden vinden onder Win7.
Ook Outlook Expres niet, want beide komen daarin niet meer voor (zelfs in Vista al niet meer).

Ok, maar worden dan de backups (archiefmappen) van mijn Postvak IN, Verzonden post Verwijderde post opgeslagen? Kan ik instellen waar deze dan moeten komen?

mvg

Frithjof
 
Ok, maar worden dan de backups (archiefmappen) van mijn Postvak IN, Verzonden post Verwijderde post opgeslagen? Kan ik instellen waar deze dan moeten komen?

mvg

Frithjof

Lees de info achter de link van Eliasar ......
 
archief mappen windows Live mail

Bedankt allemaal, ik had niet alle antwoorden goed gelezen.

Het is me gelukt!

mvg

Frithjof
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan