Arctic cooler freezer pro 64

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Arctic cooler freezer pro 64

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb de Arctic cooler freezer pro 64 aangeschaft, deze zou uitstekend zijn om een 6000+ te koelen. Ik heb de 6000+ boxed aangeschaft en die zou ik er dan niet op zetten. Wat mij nu nogal vreemd overkomt is dat het koelblok van de standaard boxed koeler de core van de 6000+ netjes geheel bedekt, terwijl dat bij die aangeschafte arctic cooler freezer pro 64 NIET het geval is !!! De zijkanten van de processor zijn dus niet geheel bedekt en ik vraag mij af of dat eigenlijk wel of geen kwaad kan.
Hij schijnt er wel voor gemaakt te zijn.

Als het voor je processor gemaakt is zal het wel kloppen.
meet even de temp van je processor met de standaard koeler en daarna met de artic cooler. Als de temp omlaag gaat is het :thumb: als deze omhoog gaat meteen weer vervangen.

Mvg phantom

Ja en zou het niet zo kunnen zijn dat het metaal wat over de core zit, teveel wordt ingedrukt door de hoge kracht die er op komt te staan als je hem vastzet ?
Ik vindt het maar vreemd . :shocked:
Uiteraard heb ik die koeler er nog niet opgezet !

en als je de koelers vervangt ook nieuwe koelpasta aanbrengen

lol toen ik mijn nieuwe processor kreeg Q6600 (intel) kreeg ik er geen koelpasta bij, werkt overgeklokt naar 2.88 ghz toch 40 graden idle.. stressed wordt tie wel wat aan de hoge kant maar ga sparen voor waterkoeling.. :p

lol toen ik mijn nieuwe processor kreeg Q6600 (intel) kreeg ik er geen koelpasta bij, werkt overgeklokt naar 2.88 ghz toch 40 graden idle.. stressed wordt tie wel wat aan de hoge kant maar ga sparen voor waterkoeling.. :p

En was dat met dezelfde koeler als genoemd ?
En dekt die koeler wel de hele core af ?
Koelpasta krijg je er trouwens zelden bij, meestal is het zon'n kouwgomstikkertje.

Laatst bewerkt:
En was dat met dezelfde koeler als genoemd ?
En dekt die koeler wel de hele core af ?
Koelpasta krijg je er trouwens zelden bij, meestal is het zon'n kouwgomstikkertje.

De Freezer Pro 64 is een een CPU koeler voor AMD
dus kan onmogelijk bij de Q6600 gebruikt zijn
dus het moet een Arctic freeze 7 pro zijn geweest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan