Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet er voor zorgen dat je het moederbord uitgebouwd hebt, je kan het anders onherstelbaar beschadigen!!
Zorg dat wanneer je de koeler daardwerkelijk gaat installeren dat het moederbord goed vlak ligt, een krant op tafel bezorgt je heel wat minder krassen dan geen krant ...
Die ouwe koelpasta zou je er met een doek af kunnen halen, gebruik géén parieren (zak)doek, laat hierbij de processor IN de socket zitten!!
Alleen zó voorkom je verbogen/afgebroken pinnetjes!!
Veel succes!
Je hoeft dus je moederbord NIET te verwijderen voor het plaatsen van deze koeler!
Gewoon de oude koeler verwijderen, oude koelpaste weghalen, desnoods met wat alcohol, nieuwe koelpasta (klein beetje!!) aanbrengen en de koeler eenvoudig plaatsen zoals in de bijgeleverde zeer duidelijke handleiding.
Maar die koelpasta wil niet helmaal weg het blijft nog beetje erop het is beetje grijs kan het problemen op leveren als ik daarop nieuwe koelpasta zet!
ja dat kan. Koelpasta is niet moelijk te verwijderen, we hebben het hier wel over oude koelpasta toch? Die is makkelijk te verwijderen met een doek die eventueel een klein beetje vochtig is gemaakt met een heel klein beetje alcohol.
Ik zou in hemelsnaam niet weten waarom je de koeler van het blok af wilt halen..
Als je dat nu al gaat doen is dat (naar mijn mening) een erg domme move
Niet reageren wanneer je niet weet waarover je het hebt.
Om de Arctic Cooling Freezer te kunnen plaatsen MOET je eerst de fan eraf halen!
Dit zit heel simpel met 2 clips vast op het koelblok, helemaal niets moeilijk aan.
Fan even losklikken, koelblok op de processor plaatsen en fan weer vastklikken.
Klaar.
Het plaatsen van deze koeler, en geloof me, ik heb ervaring, kost me zonder overdrijven echt niet meer dan 3 minuten.....
Oh bedankt voor je reactie
Maar een vraag tijdens het verweideren van de oude koelpasta er zit nog grijs op me cpu kan het problemen opleveren als ik de nieuwe koelpasta aan breng
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.