Ardanta Software

Status
Niet open voor verdere reacties.

veroon

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2004
Goedenavond,

Ik heb geen idee of ik het onderwerp hier kan vragen en of ik het goed plaats, dus excuus als het niet zo is.
Ik zit met het volgende probleem.

Ik heb via de uitvaartverzekering Ardanta een software gekregen, waarmee ik de laatste wensen kan invullen en opslaan. Dit is helaas per direct nodig voor ons.
Nu heb ik dit programma volledig ingevuld, met de mededeling dat ik het naar de rest van de familie zou mailen. Maar als ik iets mail, dan komt alleen de setup over en niet alles wat is ingevuld.
In het programma zelf kan ik niets anders, dan alleen maar opslaan en printen.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb geen printer namelijk.....

Het programma is van Ardanta en heet Wie Wat Waar.
Alvast hartelijk bedankt.

Zoek eens op waar dat programma je ingevulde bestand opslaat?
Waarschijnlijk ergens in je documentenmap of in de installatiemap van het progje zelf.

Dank je voor je reactie Petje.

Dat is nu net het probleem, ik zie dus wel in program files die Ardanta staan en als ik er met de muis op ga staan zie ik ook een aantal MB, maar als ik het verstuur dan stuurt ie alleen het exe. programma door, dus de setup.
Op de een of andere manier slaat hij alleen de gegevens op, op de computer waar het op is ingevuld. Dat is voor mij een raadsel, waarom kan ik het niet doormailen ...

En als je je ingevulde bestand wil opslaan, vraagt ie dan niet om een lokatie WAAR je dat wil?

Nee, hij geeft alleen als optie dat ik kan printen en opslaan via 2 buttons.
Er staat geen balkje boven ofzo...

Kun je mij dat progje even sturen? Dan zal ik hier even kijken of ik wat kan vinden.

petje11 apestaartje gmail punt com

Ik krijg het niet doorgemaild omdat het een exe bestand is...

Als het goed is, dan heb je het nu binnen als een PDF-bestand...

Gevonden!!!

In dezelfde map als waar de exe staat vind je een map genaamd: Data

Die map moet je hebben daar staat alles in.
Dat mapje kun je even inpakken en dan versturen. Laat degene aan wie je het stuurt dat mapje weer uitpakken en overschrijf daarmee degene die er al staat. Klaar is u weer.

De map Data kun je ook weer wissen en daarna maakt het programma als je weer opnieuw hebt ingevuld weer een nieuwe Data map aan.

Wel een handig progje trouwens scheelt je nabestaanden een hoop uitzoek werk.

Hoii,

Het is zeker een handig proggie, helemaal mee eens!!

Maar het mapje met Data bevat alleen de tabbladen waar je alles kunt invullen, niet datgene wat ik reeds heb ingevuld... Want daar had ik het eerst gekeken.... Er staat keurig alle adressenlijsten, persoonlijke wensen etc., maar dat zijn de blanco invulbladen:confused:

Nog een andere optie??

Nee , die zijn niet blanco. Tenminste bij mij net niet, ik had even gauw wat ingevuld en opgeslagen. Daarna de data map gekopieerd, de originele verwijderd, het propgje opgestart en weer afgesloten, de kopie weer teruggezet en het progje weer opgestart en mijn ingevulde velden waren erweer.

Laatst bewerkt:
Oww???
Ik heb het inderdaad nog niet uitgeprobeerd op die manier...
Maar ik moet dus dat exe bestand (alf pdf genoemd) verzenden, de complete map met data inpakken en allebei versturen. Dan kan diegene dus die data weer uitpakken, exe uitvoeren en die map daarin zetten en alles zoals het is ingevuld staat er dan???

Sorry dat ik er zo over doorvraag, maar mijn kennis van dit soort zaken reikt niet zover:o

Ik heb hier 2 pc's staan, op de ene heb ik alles van Ardanta verwijderd en alles gemaild zoals je zei.
Maar helaas krijg ik blanco schermen:confused:

Bijna, jij verstuurd de exe en de ingepakte map. De ander zet de exe EN de uitgepakte Datamap in 1 mapje. Hij/Zij start de exe et voila.

Heb net precies gedaan zoals jij het zei, maar helaas weer blanco schermen...
Hoe kan dat nou denk je??
Als ik het naar mezelf stuur via de laptop (waar ik het ook op gemaakt heb) dan krijg ik wel ingevulde schermen. Maar stuur ik het naar mezelf en open het via de desktop, dan zijn het blanco's....

Je moet niet het progje opstarten voordat het uitgepakte mapje erinstaat. Anders overschrijft ie hem. Dus exe in een mapje zetten, de data erbij zetten en dan pas op de exe dubbelklikken.

Hoi Petje,

Sorry dat ik niet eerder aanwezig was hier, maar het is me dit weekend gelukt !!
Eerst die data uitpakken en dan het exe in die map zetten en installeren en voila, alles staat er keurig in...

Heel erg bedankt voor je hulp, ben er onwijs blij mee!!!
Groetjes;)

Geen dank, ik ben blij dat ik je hiermee heb kunnen helpen.:thumb::D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan