Beste expert,
Graag zou ik op basis van bijgevoegd voorbeeld een afdruk(factuur) samen willen voegen die het volgende bevat per cliënt:
Naam
straat + huisnummer
PC + woonplaats
vervolgens verderop in de factuur een tabel met koppen
Datum | Dagdelen | Bedrag
------ | --------- | ------
------ alle aanwezige records in kolom P,Q,R bij de betreffende cliënt (na drukken op macrobutton in tab "Cliëntgegevens")
enz.
enz.
Totaal | Som van Bedragen
Voor elke cliënt apart moet de factuur als pdf opgesteld worden (via Word) en na afdruk samenvoegen automatisch opgeslagen worden in een map.
Daarnaast is de wens om alle pdf's bij te voegen aan een (elk apart!) een nieuwe e-mail met automatisch onderwerpregel: naam cliënt maand jaar
De bestandsnaam moet worden: naamcliënt_maand_jaar.pdf
Wie kan mij helpen om dit te realiseren?
Bij voorbaat dank voor het meedenken!
Bekijk bijlage Voorbeeld.xlsb
Graag zou ik op basis van bijgevoegd voorbeeld een afdruk(factuur) samen willen voegen die het volgende bevat per cliënt:
Naam
straat + huisnummer
PC + woonplaats
vervolgens verderop in de factuur een tabel met koppen
Datum | Dagdelen | Bedrag
------ | --------- | ------
------ alle aanwezige records in kolom P,Q,R bij de betreffende cliënt (na drukken op macrobutton in tab "Cliëntgegevens")
enz.
enz.
Totaal | Som van Bedragen
Voor elke cliënt apart moet de factuur als pdf opgesteld worden (via Word) en na afdruk samenvoegen automatisch opgeslagen worden in een map.
Daarnaast is de wens om alle pdf's bij te voegen aan een (elk apart!) een nieuwe e-mail met automatisch onderwerpregel: naam cliënt maand jaar
De bestandsnaam moet worden: naamcliënt_maand_jaar.pdf
Wie kan mij helpen om dit te realiseren?
Bij voorbaat dank voor het meedenken!