Ares connecting probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

micheltedajax

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2005
hoi, ik heb een probleem met ares. ik kan helemaal niet connecten!!!!! weet iemand toevallig wat ik moet doen??

vriendelijke groet michel

had ik ook ben nu overgestapt nnar emule
daar nog geen problemen mee ondervonden:p :p

en hoe bevalt dat? kun je daar ook goed films en games downloaden? en zit dat niet zo dat je met allemaal servers moet verbinden?>

Kijk is of ares niet wordt geblockeerd door een firewall

Geplaatst door micheltedajax
en hoe bevalt dat? kun je daar ook goed films en games downloaden? en zit dat niet zo dat je met allemaal servers moet verbinden?>

toch beter dan ares je vind meer
ik down geen games of nieuwste film
maar wel tekenfilm van 15/20 jaar geleden
"les chevalier des zodiac"
voor moment tevreden over, ik neem de server met de kleinste ping en de meeste gebruikers op

dat is rare een nieuwe download ging in begin van de download heel vlug
maar na de helft begint te slabakken :confused:

Geplaatst door ibiza
dat is rare een nieuwe download ging in begin van de download heel vlug
maar na de helft begint te slabakken :confused:
Dat komt omdat er heel wat mensen zijn die als ze een bestand binnen hebben het naar een andere map verplaatsen die ze niet hebben gedeeld. Dus dan ben je weer een bron kwijt.

dat is voordeel van emule daar moet je delen
als heb je maar 20 mg binnen zal al gedeeld worden

ik dacht dat dat de bedoeling was van p2p
als we niet delen is dat het einde van alle p2p

Bij emule moet je wel delen maar je kan ook 1 map delen. Je kan het delen ook uit zetten op de map met tijdelijke bestanden na. Die map is altijd gedeeld. Als je dus een bestand binnen is dat weg uit de map tijdelijke en wordt dat bestand niet meer gedeeld, en zijn die mensen die dat bestand aan het downloaden zijn hun bron kwijt.
En dan heb je natuurlijk nog de mensen die emule aanzetten voor 1 bestand en als dat binnen is zetten ze emule uit. Dan ben je ook je bron kwijt.
Verder is emule handig gemaakt als het gaat over bestanden delen, want als je iets download deel je het ook
(ik hoop dat het nog duidelijk is:p)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan