Ares niet meer op te starten???? Heeellp!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sillysauce

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
's Nachts laten downloaden wat op zich niets nieuws is. 's Morgens Ares uitgeschakeld en bij het opnieuw openen krijg ik een geen toegangs-melding??
Shared folder gekopieerd, Ares gedeinstallerd en opnieuw gedownload. Ge-herinstalleerd, maar niets??
Wat kan ik hieraan doen? Heb NOOIT problemen gehad verder.

Plaatje;

Bij het 'automatisch opstarten na installatie' gebeurt er trouwens ook niets? ???

Laatst bewerkt:
Jep! Snap er werkelijk geen fluit van..
Ik dacht aan vervuiling dus wilde een HijackThis-logje plaatsen op Nucia maarr...
Kreeg dezelfde toegangsweigering??

Laatst bewerkt:
Mischien helpt het als je na deinstalatie je registers opschoont met b.v cc cleaner, en daarna de boel er opnieuw opzet.
Ook zou ik je shared folder even tijdelijk een anders benoemen voordat je de handel opnieuw installeerd.

CCleaner al gebruikt bij de eerste poging, daarna ATF-cleaner maar het heeft het probleem dus niet kunnen voorkomen:confused: Shared folder werd trouwens niet gebruikt omdat ik een andere downloadmap had benoemd. Dit ook al heel lang zonder problemen trouwens. ( En met een andere naam dan 'Shared folder')

En nu?:(

Laatst bewerkt:
Ook geprobeerd, zonder resultaat...

edit; vanmorgen om een of andere reden is het programma weer toegankelijk. Weet niet wat het geweest is.. Hoop iets eenmaligs. Ik vond met HouseCall van TrendMicro wel wat probleempjes waar ik mee aan de slag moet(maar niet in deze rubriek) Dank voor 't meedenken..

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk ben je geen administrator zowel dan meot je ff naar start>alle programma's>programma toegangs en instellingen kijk of daar ars bij staat dan moet je het instellen als full toegang

Ow sorry, had de vraag niet als opgelost gemarkeerd' (hej, toch wel?)
Heb voor de ruige methode gekozen en de zooi gede- en ge-herinstalleerd.

Thanx anyway.:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan