Ares Ultra Can't Connect

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shifterke

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
Hey,

Ik heb overlaatst Ares Ultra 4.1.0.0 aangeschaft, maar dit programma wilt niet connecten.
Ik heb in de Firewall alle poorten die in de settings te vinden waren opengezet zonder resultaat.

Ik zou dit probleem graag verhelpen aangezien ik er voor heb betaald.

Dank bij voorbaat

Dan moet ik je helaas teleurstellen....

Er bestaat helemaal geen Ares Ultra, is gewoon nep om mensen te laten betalen voor de nomale Ares!!!

Ik heb zojuist de 'gewone' (gratis) versie geïnstalleerd, en die gaat ervan uit dat je TCP poort 39809 gebruikt voor verbindingen van buiten (=andere gebruikers) voor filesharing, chat etc.

Kijk dus na welke poort bij jou wordt gebruikt, en zet in je router die poort open (oftewel: Portforward die poort naar het lokale ip-adres van jouw pc).

Let er ook op dat je in je firewall instellingen het Ares programma (of die poort die je boven gevonden hebt) toestaat verbindingen van buitenaf te accepteren.

Succes,

Tijs.

Ares Ultra probleem

Hi,

Ik heb net Ares Ultra 4.1.0.0 gedownload. Ik heb hier € 5,- voor betaald, maar ik kan niets downloaden. Wat doe ik fout?? Of ben ik afgezet??

Wie helpt mij?
Een download leek,

het zelfde euvel

ultra 4.1.0.0 gedownload 5,00 het zoekt geen enkel artiest.eergisteren aangeschaft.

dowload wel via bittorent sites.

hoe ben jij eruit gekomen ? Of is het nep ?

william2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan