Ares Ultra

• Onderwerp starter Onderwerp starter vpw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vpw

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Kent iemand het programma Ares Ultra. Ik heb dat gedownload van internet. Daarmee zou je gratis muziek mee kunnen downloaden. Alleen staat het prog al een half uur te zoeken op het genre "celtic". Op andere populaire zaken, zoals Frans Bauer staat het prog ook een half uur te zoeken.:o

ik heb geen goede ervaringen met Ares ultra de gewone versie van Ares gebruikt ik nog altijd probleemloos.

ik zou de normale versie downloaden en de ultra verwijderen, een hogere snelheid haal je er niet mee.

http://www.peerevolution.com/forums/showthread.php?t=8484

hij heeft gelijk. De normale Ares kan je beter downloaden en is dus gratis.
Waarschijnlijk moet je uiteindelijk wel betalen om verder te gaan. Weet niet wat de periode is, maar van ip switchen is dan een optie. Als je dan toch moet betalen, waarom niet via usenet? Ook betaald, maar de snelheid mag er wezen en de zoekresultaten ook.
Je kan dus ook kennismaken met usenet via de website van hun.

Ik heb nu Ares Ultra via "software" verwijderd van de computer. Toch krijg ik bij het opstarten nog steeds het programma in de systemtray. Ook krijg ik regelmatig bij het opstarten van internet een irritante reklame tussendoor. Ik heb zo'n vermoeden dat dit met elkaar te maken heeft. Weet iemand een oplossing?

Verplaatst Multimedia-Diversen --->>> P2P.

Ares Ultra is nep!!!

Gewoon mensen die proberen geld te vangen voor een programma dat niet bestaat. Hoop niet dat je er voor betaald hebt!

Laatst bewerkt:
Dat Ares Ultra nep is, ben ik inmiddels ook wel achter. Maar ik blijf nog wel steeds met de reklame zitten.:evil:

Inmiddels ben ik terug gegaan naar een eerder herstelpunt.Nu ben ik de reklame kwijt. Ook Ares wel, maar dat is niet erg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan