Arial in Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

tkrake

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 sep 2005
Ik werk met outlook express, en wil instellen standaard emails verzenden, beantwoorden en doorsturen met arial 11.
Standaard heb ik het ingesteld, maar bij het maken van berichten kan ik alleen kiezen voor arial 10 of 12.
Kan ik op een of andere manier ook 11 instelen?

TIA!!

Nee. dat kan blijkbaar alleen van te voren in gesteld worden.
Waarom weet ik ook niet..:rolleyes:

Hen je het wel via opties ingesteld en waarom moet je het dan bij het maken van het bericht nogmaals op 11 zetten???

heel vreemd he? het is vantevoren ingesteld op 11, maar werkt met 10??

probeer het zelf maar eens in outlook express...
instellen bij extra - opties - opstellen, standaard arial 11.

Bij het opstellen van een bericht kun je dan alleen kiezen voor 10 of 12, 11 is geen keuze (net als 13, 15 etc)

heb ik op meerdere pcs gezien inmiddels, dus wellicht kun je in OE helemaal niet mailen met arial 1? lijkt me vrij sterk!

Het lettertype voor het weergeven van berichten wijzigen

Klik in het menu Extra op Opties en klik vervolgens op het tabblad Lezen.
Klik op Lettertypen en wijzig de instellingen.

Maar dan kan je alleen kiezen voor groter, kleiner etc. Vreemd dat OE de door jouw gewenste instellingen niet kan onthouden.

E-Mail en Nieuws op 11 zetten...

Laatst bewerkt:
Hoi l.Slaats,

Even terug lezen!
Dat doet vraagsteller ook maar dat werkt dus niet!!
Was het maar zo makkelijk....

Raymond

Geplaatst door tkrake
probeer het zelf maar eens in outlook express...
instellen bij extra - opties - opstellen, standaard arial 11.

Bij het opstellen van een bericht kun je dan alleen kiezen voor 10 of 12, 11 is geen keuze (net als 13, 15 etc)

heb ik op meerdere pcs gezien inmiddels, dus wellicht kun je in OE helemaal niet mailen met arial 1? lijkt me vrij sterk!

Als je het zo beschrijft zoals hierboven snap ik echt niet dat er lettertype 11 er niet bijstaat. Je ziet in mijn bijlage dat er duidelijk lettertype 11 staat.

Ga naar O.E > extra - opties - opstellen en vul zowel bij E-mail en Nieuws lettertype 11 in en dan OK.

@ Raymond Bos. Heb het verhaal gelezen :)

ps: Welke versie O.E is het?

In jou bijlage wel maar als je dus vanuit een geopend mailtje naar opmaak en dan lettertype gaat staat hij er niet!
Kijk maar in mijn bijlage...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan