ArmA II Installatie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Imetysaw

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Berichten
90
Hoi allemaal.

Ik heb van mijn vriend het spel ArmA II geleend, om te kijken of het iets is.
Nog bij hem gekeken of de CD goed was, geen problemen mee.
Dus ik zet instal bij mij aand, hij is gewoon bezig, totdat ik opeens deze foutmelding krijg:
File copy error (CRC does not match)
C:\Program files\Bohemia Interactive\ArmA 2\AddOns\anims.pbo

Nou heb ik ergens gelezen dat CRC inhoud dat het unpacken niet goed ging, als ik het goed heb begrepen.
Bij mijn vriend lukten het wel, dus het ligt niet aan de Data op de CD.
Op internet staan meerdere dingen die dit veroorzaken en oplossingen, maar ik kom er nog niet uit.
Er stond dat het kon komen door inCD, een programma dat herkent als er een lege CD in het station word gedaan.
Ik heb pas i.v.m. virus nieuwe windows erop gezet, wel zo'n schermpje gekregen van wat wilt u doen (open map, etc) als ik er een lege disc in doet.
Maar op internet staat dat je dit krijgt als je Nero installeert, en dat heb ik niet.
Wel heb ik Starburn, en in de lijst van Software staat ie er ook niet bij. (Starburn tevens ook niet :confused:)
Je zou het kunnen oplossen door de hele disc in een map op je harde schijf te zetten, omdat ze met dat spel teveel doen met de discreaders en te weinig en de basis en blablabla maar goed dat heb ik geprobeerd en dat werkt ook al niet.
Heb ook al geprobeerd om Daemon Tools als instalmanier te gebruiken, maar dat helpt ook niet.
Wel was het zo, dat bij elke andere manier, er een andere file niet goed was, maar het was altijd in de AddOns map en ook altijd een .pbo bestandje.
Op een ander forum had iemand met hetzelfde probleem Vacuum Cleaner als programa gebruikt, maar als ik dat intyp bij google krijg ik alleen dingen over stofzuigers.
Dussss.. heeft iemand een oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan