Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Function test(n As Integer)
Dim alpha()
ReDim alpha(1 To n, 1)
alpha(1, 1) = n
alpha(2, 1) = n + 1
test = alpha[COLOR="Red"][B](2, 1)[/B][/COLOR]
End Function
Je moet aangeven welke waarde je van de array wilt zien.
Bijv.:
Test(2)
Code:Function test(n As Integer) Dim alpha() ReDim alpha(1 To n, 1) alpha(1, 1) = n alpha(2, 1) = n + 1 test = alpha[COLOR="Red"][B](2, 1)[/B][/COLOR] End Function
Uitkomst: 3
Alleen het rode gedeelte is toegevoegd.
Met vriendelijke groet,
Roncancio
mr als de user al 2 cellen selecteert bv (dit is als pure test), is het dan nodig om te doen?
dus stel ik selecteer cellen A1 en A2, en ik tijp "=test(2)"), dan moet je het rode deel toch nt toevoegen, of wel?
(dit is puur om te testen, ik weet dat zo een functie niet handig is als de user al x aantal cellen moet selecteren, zeker ommdat hier het afhangt van wat hij ingeeft)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.