JeroenE
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 20 mrt 2005
Hallo,
Ik ben aan het uitzoeken hoe ik door middel van een loop van ieder item binnen de array die ik doorloop een nieuwe array kan maken.
Op zich niet zo'n probleem zou je denken, was het niet dat ik eerst de spaties uit die items moet verwijderen, wat me tot hier toe lukt, maar verder wil het niet. Hier is wat ik al heb, alleen lukt het niet van iedere van spaties ontdaan item een neiuwe array te maken.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Greetz : Jer
en.
Ik ben aan het uitzoeken hoe ik door middel van een loop van ieder item binnen de array die ik doorloop een nieuwe array kan maken.
Op zich niet zo'n probleem zou je denken, was het niet dat ik eerst de spaties uit die items moet verwijderen, wat me tot hier toe lukt, maar verder wil het niet. Hier is wat ik al heb, alleen lukt het niet van iedere van spaties ontdaan item een neiuwe array te maken.
PHP:
var my_letter, the_letter = "";
var letter = new Array("A","B","C","D","E","F","G","H","I","J","K","L","M","N","O","P","Q","R","S","T","U","V","W","X","Y","Z");
var A = new Array("Kies","A b", "C d","E f","G h");
var B = new Array("Kies");
var C = new Array("Kies");
var D = new Array("Kies");
var E = new Array("Kies");
var F = new Array("Kies");
.
.
.
.
var Z = new Array("Kies");
for (var a = 0; a < letter.length; a++) {
for (var b = 1; b < eval(letter[a]).length; b++) {
my_letter = eval(letter[a])[b].split(" ");
for (var c = 0; c < my_letter.length; c++) {
the_letter += my_letter[c];
};
the_letter = new Array(); // hier loopt al het mis als ik "eval(the_letter) = new Array();" zet
};
};
Ab[0] = "tekst"; // hier loopt het mis als ik hierboven "the_letter = new Array();" gebruik
Greetz : Jer

Laatst bewerkt: