Na de nieuwste update kan ik niet meer in Spotnet komen

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,
Na de nieuwste update van Win11 24H2 kan ik niet meer in Spotnet komen
Weten jmullie hier al een oplossing voor?
Ik weet natuurlijk dat de update vers van de pers is, maar misschien??Spotnet blokkade 2025-08-30 190913.png
Met vriendelijke groet
Dukkel

Heb ook win 11 24H2 pro. spotnet classic 1.9.1.1 draait er prima op

Ik ga direct Spotnet Classic 1.9.0.9 proberen
Alleen bemerkt ik nu, Hoe ??? Want Spotnet van mij draait niet meer.
Zal eens in mijn oude archieven duiken of ik nog een oude versie van Spotnet vind.

Laatst bewerkt:
Ik heb versie 1.9.1.1 geinstalleerd, en alles werkt weer prima.
Bedankt heren !!
Bericht automatisch samengevoegd:

Hallo @edmoor
Ik heb Spotnet 1.9.1.1 geistalleerd vanaf jouw link, en dát lijkt te werken.
Alléén als ik een Bericht wil verzenden, dan moet ik de Afzendersnaam invoeren
En dáár gaat er iets fout, ik voer dus Dukkel in, en dan komt die code (lijkt op een QR-code) er niet achter.
Dan krijg ik 'De parameter is onjuist'
Weet jij misschien wat ik fout heb gedaan en hoe ik dat kan herstellen.
Bericht automatisch samengevoegd:

Hallo Allemaal
Ik ben me bewust dat ik deze vraag al eerder gesteld heb, maar ik heb er nog geen afdoende reactie op ontvangen. Waarschijnlijk omdat de vraag niet duidelijk genoeg gesteld is.
Ik heb dus Spotnet 1.9.1.1 geinstalleerd, maar er ontbreekt nog één mogelijkheid aan, n.l. het stellen van een vraag binnen Spotnet. Een Afbeelding maakt het waarschijnlijk duidelijker (tekst gaat onder Afbeelding door)

Schermafbeelding 2025-08-31 181805.pngIk stel een vraag in Spotnet en dán gaat het al fout: Bij het invullen van de Afzender
Normaal komt er achter de Afzender een soort code te staan (lijkt een beetje op een QR-code.
Die code blijkt noodzakelijk te zijn om een bericht te verzenden, want nu krijg je de opmerking:
De parameter is onjuist.
Hoe krijg ik dit weer normaal, zodat ik op deze manier een berichtje verzenden kan???

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan