Hallo.
Ik ben bezig om een fan(help)site voor het online spel RuneScape te maken.
In het spel komen monster voor die spullen achterlaten als ze dood gaan.
Ik kom nu bij het punt van de site waar ik de monsters van het spel in een database wil zetten alleen om de spullen die ze achterlaten in de database zetten en ze mooi onder elkaar weergeven op de site heb ik wat moeite.
Ik wil graag dat ik het als volgt in moet voeren in de database (of graag iets in die richting);
De '1-4' tussen haakjes betekent dat het monster een hoeveelheid van 1 tot en met 4 botten per keer achterlaat, de '100%' die tussen haakjes staat betekent dat het monster altijd een (of meer) van het voorwerp achter laat.
Ik wil graag dat het er ongeveer zo uit komt te zien op de site;
Wil iemand mij misschien (in het kort, je hoeft niet veel moeite voor mij te doen) uitleggen hoe ik dit ongeveer kan maken.
Groetjes, Remi1995.
(Sorry voor mijn slechte Nederlands, ik ben nog onder de 18).
Ik ben bezig om een fan(help)site voor het online spel RuneScape te maken.
In het spel komen monster voor die spullen achterlaten als ze dood gaan.
Ik kom nu bij het punt van de site waar ik de monsters van het spel in een database wil zetten alleen om de spullen die ze achterlaten in de database zetten en ze mooi onder elkaar weergeven op de site heb ik wat moeite.
Ik wil graag dat ik het als volgt in moet voeren in de database (of graag iets in die richting);
Code:
Botten(1-4)(100%),Zwaard(1)
Ik wil graag dat het er ongeveer zo uit komt te zien op de site;

Wil iemand mij misschien (in het kort, je hoeft niet veel moeite voor mij te doen) uitleggen hoe ik dit ongeveer kan maken.
Groetjes, Remi1995.
(Sorry voor mijn slechte Nederlands, ik ben nog onder de 18).