Array weergeven als string

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnnyReinders

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2011
Hee.

Ik ben bezig met een website om uren bij te houden, ik ben nu zover dat ik met javascript extra invoervelden kan plaatsen en weghalen, maar ik blijf nu hangen in de php code.

ik heb de naam van de invoervelden "uren[]" genoemt zodat ze automatisch een nummer krijgen. Maar het probleem is nu dat ik de ingevoerde gegevens wil weergeven, maar hij telt alleen hoeveel invoervelden er zijn. Dit is de code die ik nu heb:
PHP:
$arr = $_POST["uren"];
print_r($arr);

Maar dit geeft:
Array ( [0] => )
en als ik meerdere velden toevoeg dan geeft hij ook meerdere nummers in de array.

Weet iemand hoe ik nu de ingevoerde gegevens uit "uren[]" kan halen en dit onder elkaar kan zetten met php?

Echt hardstikke bedankt alvast, ik zit nu de heledag al te googlen maar kom er echt niet uit.

Wat krijg je te zien met de volgende code :

PHP:
$arr = $_POST;
print_r($arr);

of zelfs met :

PHP:
print_r($_POST);

Ik denk trouwens dat een relevant stukje HTML-code er bij ook erg verhelderend kan werken voor ons.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je snelle reactie! de html code die ik hiervoor heb is:
HTML:
<div class="w-form">
                            <input class="w-input" data-name="uren[]" id=
                            "uren[]" name="uren[]" placeholder="0" type="text">
</div>
Hij word in iedergeval verstuurt want als ik meerdere velden toevoeg dan geeft hij ook meerdere resultaten in de array maar nogsteets niet wat er is ingevoerd, ook niet met de code die je had voor gesteld.

Beste hardstikke bedankt voor uw hulp, ik heb het probleem gevonden. Ik zat me op de verkeerde tekstvakken te foccusen. Maar het werkt nu echt hardstikke bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan