article not found met grabit

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouncer1980

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
ik krijg bij sommige films (in dit geval beautiful creatures) telkens de melding "article not found" in grabit...
ANdere films kan ik wel gewoon downloaden. Heb al 6 verschillende nzb s van deze film geprobeerd, allemaal zonder succes.
DOe ik iets verkeerd of ligt het aan deze film? Heb de nzb gedownload met spotnet, bij reacties van andere gebruikers lees ik geen klachten.

dit topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/383031-Article-not-found-met-Grabit-en-Casema-(Ziggo) kwam met de oplossing, change active group... dat heb ik geprobeerd, werkt ook niet.

Iemand een idee?

De artikelen zijn ook deels afhankelijk van je usenetprovider. Mogelijk heeft je usenetprovider een takedown notice gehad en de files verwijderd, waar andere providers dat nog niet hebben gedaan.

De artikelen zijn ook deels afhankelijk van je usenetprovider. Mogelijk heeft je usenetprovider een takedown notice gehad en de files verwijderd, waar andere providers dat nog niet hebben gedaan.
ik heb dit dus bij redelijk veel films laatste tijd, komt dit dan omdat er veel troep wordt geplaatst? Of is mijn usenetprovider (xlned) verplicht om films e.d. te verwijderen?

Wat is mijn alternatief?

Het kan ook dat de leeftijd van het artikel de retentie van de betreffende nieuwsserver heeft overschreden.

Oh, oké. Ik maak namelijk gebruik van de XS4ALL nieuwsserver en die heeft een retentie van nog geen 50 dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan